Fishy business?

One to watch?

http://www.youtube.com/watch?v=8bt6K521o3Y

Er selv en ihuga youtube-fan, for vi har små unger som elsker Schnappi - den lille krokodillen Men, denne snutten må min mann få all ære av å ha oppdaget. Han mener jeg kan starte fiskedressur, om jeg går lei av fiskeavl-hobbyen min. Flir!
Men dette MÅ JO være juks et eller annet sted - speil eller plastfisk med magneter eller no' ... Gullfisk kan vel ikke gjøre kunstner, og slett ikke synkronsvømming? Visst er fisk fantastiske skapninger, men her lukter jeg mer enn ugler i mosen fra dette kinesiske filmopptaket
Aggi
Filmtriks?

Er nok det ja, men utrolig morsomt å se på
Har sakt det nettopp i en annen tråd her.. Fiskene har magneter i magen.. Altså ikke morsomt.. dyreplageri er det!

Magneter i magen?

Og hvordan vet du det? Og hvordan skal det funke?
Vært oppe flere ganger på NA.. Og flere der som svarer det..

Hvis du ser hendene hans.. Rart at de følger dem?

Klarer uansett ikke få gullfisk til å gjøre sånn som det, og atpåtill live på et japansk tv show..?
Oj, usmakelig!
Hvis det stemmer at man har puttet magneter i magen på levende fisk, så er det skikkelig ekkelt! Men, jeg mener det er i Asia man begynte å tatovere gullfisk også - type LOVE og HJERTE på siden. Rent dyreplageri, i så fall. Av og til er jeg blåøyd. Trodde det var type filmtriks/plastfisker...
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap