Det går så det suser!

Ja, for i kveld så er det vel rekord med hensyn til antall innlegg på AF til nå Borte et par timer og så må jeg bla side opp og side ned på "Siste innlegg". Det er et godt tegn

Gode bilder renner inn i basene (ta en titt selv!!) og AF vokser og vokser! Det kan AF takke alle medlemmene for som strømmer til! Det er brukerne som gjør AF til den nettportalen AF er blitt!

Ja det vil jeg si!

Har ikke benyttet meg av AF på evigheter. Ett år siden jeg var innom sist vil jeg tro.

Ble hvertfall veldig positivt overrasket over hvordan ting var blitt....

Var jo litt nakent sist jeg var innom:/

Det er VI som skal takke. Tusen takk for kvalifiserte og velmenende svar. Dette nettstedet har vært til uvurderlig hjelp for en fersking som meg.

Takk for tålmodigheten og evnen/viljen til å svare på all slags rare spørsmål

Ikke rart at nettstedet vokser
Jeg må også takke,før jeg var her inne så klarte jeg å holde karet igang men har lært veldig mye her inne allerede

Må også innrømme at jeg har blitt aktiv i å svare på tråder der brukere spør om hjelp. Svarene jeg gir er ikke alltid 100% rett men da sier jeg ifra om det og håper andre retter de.
Grunnen til at jeg er blitt aktiv er at jeg gjerne vil bidra til at andre skal få hjelp på samme måte jeg har fått hjelp her

Og etter at dama startet med akvarium og trengte hjelp der så oppdaget jeg at det bare fyrte oppunder interessen min for akvariet å måtte lete etter og bruke kunnskap for å hjelpe andre
jeg er også kjempefornøyd med forumet, her diskuteres stort og smått. Ser at det sakte begynner å nærme seg en halv million liter vann fordet på andre brukere som er registret her også. det er gøy!
475917 liter vann for å være nøyaktig!
Det er så mange innlegg at vi begynner a trenge knapper for innlegg siste dag, siste to dager, siste 7 dager eller liknende. Jeg forsto det slik at "nye innlegg" for hver enkelt bruker var ressurskrevende, men dette krever kanskje ikke like mye?.
Kjetil L
Det er så mange innlegg at vi begynner a trenge knapper for innlegg siste dag, siste to dager, siste 7 dager eller liknende.

Den støtter jeg! Mest "siste to dagers innleggs" knapp
Hehe og jeg har ikke registrert inn mine 160+90 liter vann enda :P

Kommer nok til å øke antall liter videre og med 450 og 300
og jeg er iferd med å fikse en 220 liter. mangler en god del enda
Ikke helt oppdatert på litrene, jeg heller. Dessuten vil det (forhåpentligvis) ankomme mange flere liter i løpet av de nærmeste månedene.

Jeg merker at endel nye brukere har begynt å svare på spørsmål de føler de vet svaret på, og det er kjempeflott!

Jeg husker da jeg startet som forumbruker, turde såvidt svare på "Skal fisker ha vann?"- spørsmål.
Var så redd for å svare feil, og skikkelig bæsje på leggen.

Men så oppdager man etterhvert at kunnskap siger inn, og etter at jeg fikk svar på mine spørsmål og gjorde egne erfaringer kunne jeg svare andre med samme spørsmål.
Og sånn begynner kunnskap å bre seg

Jeg var (som nok alle oss moderatorer) spente på hva slags liv lille Akvaforum ville få, jeg hadde ikke trodd at det skulle vokse så utrolig fort og bli en så stor og sterk bidragsyter så fort!!
Herlig!!

Bildene av fisker og planter og snegler og alger og reker og innredninger og hjemmelagde ting og ... alt dere sender inn er med på å gjøre dette til et utrolig flott nettsted!

(Også er vi heldige som kan mase på endel veldig flinke folk her!!)
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap