Leter etter en profil her inne som hadde bilde av innebygd tank

Jeg er ny på denne siden og surfet litt rundt før jeg fikk laget meg profil.
Jeg slumpet helt tilfeldig over et nydelig innebygd akvarium (husker desverre ikke hvaslags fisk som var i det)
Men jeg likte bildene da han viste oss hvordan han hadde fått dette til. Akvariet stod ut mot stua og han hadde brukt hjelp av et nabo-rom der han hadde plassert tanken.

Noen som vet hva jeg snakker om og som kan gi meg linken til dette?
Skulle så gjerne vist samboeren min
Det bildet har jeg sett også. Det var et saltvannakvarium. Vet ikke hvilke profil men Det kan kanskje hjelpe noen andre til å huske. (Tror det var en av moderatorene)
Her er et som er innebygd, Ganske pent er det også.

Her er et til innebygd.

Andreas Bjørvik
Var ikke denne jeg så. Det var bygget inn i veggen mellom stue og kjøkken. Moderne leilighet. Noen som kjenner til dette?
husker du ikke omtrent hvor mange liter det var?

her er ett; men det er jo ikke innebygd i noe kjøkken..

Var ikke dette jeg så. Det var bygget inne i veggen mellom kjøkken og stue. Hadde innsyn fra 3 sider. Du kunne altså se det både fra stue og kjøkken. Er veldig sikker så at det var saltvanns eller korallrevsakvarium. Det var bare så utrolig stilig. Vet ikke om det er dette karet han som startet tråden har sett...?
vel, jeg snakker ikke om det samme som SoVe.... Det jeg snakker om var vel på....450 liter eller noe sånt? mellom 300 og 600 ihvertfall.... Var ikke saltvannsakvarium heller.

Kunne kun se en glassvegg. Resten av akvariet stod i et annet rom.

Og som sagt så var det bilder av hvordan han hadde bygget dette. Hadde visst bygget det selv.

Så om noen kjenner seg igjen så skrik ut
ja men det forandrer jo saken helt.
gå inn på "Diverse", klikk på "medlemmsakvariene" å still på ca hvor mange liter det var.
så søker du.
da finner du det kanskje?

når du har søkt så kan du klikke "vis thumbnails" så kommer ei liste med bilder over akvariene opp. som matcher med antall liter du har skrevet inn.

eks. minst 100L - max 450L.

tror nok det er større sjanse for å finne det da, enn om du lager en tråd om det her i forumet.
det kan være mange som har bygget ett eget kar å montert det inn i veggen her inne.
Her er den som jeg snakket om.
Fant plutselig denne i en tråd her i dag. Dette akvariet var det jeg ville frem til.
Går ut ifra at eieren likevel ikke befinner seg på Akvaforum. Men men. Ser nå at jeg bare innbilte meg at det var et kjøkken på andre siden av veggen.
Å fytti katta,det var så lekkert at jeg fikk vondt!!!!!!!
å mein gott! det var vakkert! 8-|

hadde jeg hatt råd til det der...
Tror kanskje jeg har sett dette karet et sted. Men da jeg så det var det enten i en artikkel her på AF, eller en ekstern avisartikkel som det var linket til herfra... Husker dessverre ikke hvor.

Den som leter, den finner. Noe slikt du tenkte på?

Fant det via denne
Tilfeldig bekjentskap
© Cecilie Isaksen
Reklame for plussmedlemskap