Hvilken butikk er din favoritt? (side 2)

Buddy, Zoobutikken i Molde

#Pris;
OK, de er ikke de billigste. men rådyre er de heller ikke.

#hjelp fra betjeningen;
de gangene jeg har vært der har betjeningen vært hjelpsomme. de kommer med anbefalinger, å man får intrykk av at det ikke bare dreier seg om å selge mest mulig.

#Utvalg;
Buddy har ett langt større utvalg innen akvarium enn det Tropehagen Zoo på Roseby har. både i fisk og planter.

#Intrykk av butikken;
Det er mange, men rene akvarier. fiskene ser friske ut, og har flotte farger.
akvariene er beplantet og de har ett stort utvalg.
utvalget innen annet enn akvarieutstyr er heller ikke verst.
men siden butikken ikke er så stor, kan det virke litt fullt.
i tilegg synes jeg selve butikken var bedre plassert før den flyttet. (før lå den ved bussterminalen)

#Poeng;
pris, og liten plass trekker litt ned. så full pott blir det ikke. men nesten!
8/10.
Gøy og se noen som satt det skikkelig opp Flere "Analyser"=)
Fredly
Er det verdt og dra fra jessheim(ved gardermoen) og ned dit a? Har de webside?


Definitivt ja, men sørg for å ha ryddet plass til alle de nye fiskene du kommer hjem med.
Og kanskje det nye akvariet du også har med hjem
Dahls Dyrerike i Moss.
# Pris
Her har de Norges beste priser, det er jeg helt sikker på, dessuten er det alltid åpent for gode priser dersom man skal ha mer en to-tre av en art.

# Hjelpen du får av betjeningen
Først får man kaffe, så får man "full pakke". Har er det hjelp å få for alle, fra nybegynnere til "proffer". Er man glad i en diskusjon kan man sette i gang uten å være redd for sure tryner på betjeningen. Jo mer snakk, jo artigere.

# Inntrykk av butikken
Akkurat passe rotete til at jeg ser at her drives det vannbytter og stell av karene til enhver tid. Det skal være litt rot i lokalene til en seriøs butikk, ellers får det meg til å lure på om det i det hele tatt blir gjort annet i karene enn pille ut døde fisk i ny og ne. Døde fisk ser man selvfølgelig her også, men det er slengere.

# Utvalg
-Vel, over 300 arter inne til enhver tid, snakker vel for seg selv?

# Poeng
En soleklar tier!
Webzoo har jeg begynt og handle fra. Billige priser og hyggelige folk.
Aqua Zoo på Nordås (Bergen)
# Pris
Synes prisene er veldig bra i forhold til andre dyrebutikker jeg har vært på


# Hjelpen du får av betjeningen

Utrolig hyggelige folk som yter veldig bra service! Ikke vært borti lignende på andre butikker.

# Intrykk av butikken

Litt rotete kanskje, men muligens pga varelevering akkurat den dagen. Ellers en kjempestor og fin butikk, og akvarie-avdelingen var veldig stor og fin, både saltvannskar og ferskvannskar, og mange forskjellige fisker å se på. Alle karene var fine og velholdte.

# Utvalg

Her var det veldig mange forskjellige fisker noe som etter min mening er viktig! De hadde ikke kuhlii-ål som vi var på jakt etter, men har skjønt at det ikke er så mange butikker som har denne inne hele tiden.

# Poeng

Jeg vil gi Aqua Zoo 9/10 poeng.
Gry
# Pris Her har de Norges beste priser, det er jeg helt sikker på, dessuten er det alltid åpent for gode priser dersom man skal ha mer en to-tre av en art. # Hjelpen du får av betjeningen Først får man kaffe, så får man "full pakke". Har er det hjelp å få for alle, fra nybegynnere til "proffer". Er man glad i en diskusjon kan man sette i gang uten å være redd for sure tryner på betjeningen. Jo mer snakk, jo artigere. # Inntrykk av butikken Akkurat passe rotete til at jeg ser at her drives det vannbytter og stell av karene til enhver tid. Det skal være litt rot i lokalene til en seriøs butikk, ellers får det meg til å lure på om det i det hele tatt blir gjort annet i karene enn pille ut døde fisk i ny og ne. Døde fisk ser man selvfølgelig her også, men det er slengere. # Utvalg -Vel, over 300 arter inne til enhver tid, snakker vel for seg selv? # Poeng En soleklar tier!


Denne var fin Gry=)

Jeg skal nok i nærmeste fremtid ta meg en tur dit, hørt mye mye bra om det=) Gleder meg masse=)
Det er verd turen, det er helt sikkert.
Inaktiv bruker
slenger meg på-Dahls dyrerike i moss!
10 av 1o
Dahls Dyrerike
Bifaller de som har gitt 10 av 10 til Dahls Dyrerike i Moss !
Ingen over - Ingen ved siden ... (i allefall ikke i Østfold og Oslo)
Det eneste jeg savner litt er oppdaterte nettsider (fiskeliste).
Fader assa, nå må jeg få ræva i gir og komme meg nedover=)
HAr jo selv begynt i dyrebutikk, så der får jeg ting til en rimelig god pris=)
Er btw en nyåpnet butikk på Lillestrøm, og butikken heter bestevennen=)
Har vel egentlig 3 favoritter jeg da:

Dahls Dyrerike

Ikke stort mer å si; En klar tier!

Dyrego på Manglerud

# Pris

Helt "vanlige" priser vil jeg si. Ikke dyrt i hvert fall.

# Hjelpen du får av betjeneingen

Uansett når du kommer så er betjeningen hyggelig og behjelpelig. De har god kunnskap og flotte anbefalinger. Veldig bra på dette området!

# Inntrykk av butikken

Man får et godt inntrykk av butikken. Aldri rotete eller lignende. Designet er fint med flotte reoler.

# Utvalg

De har mye flott utvalg. Alt fra Diskus til Koi til L-Maller. Plantekaret er også flott.

# Poeng

9/10

Jan Holt Akvarium

Nå som jeg har begynt med saltvann er dette en rå butikk. Moss er vel hakket bedre synes jeg, men det er så langt.

Orker ikke skrive alt nå.. Men fine priser. Ikke pent design, men greit. Veldig hyggelig betjening og mye kunnskap. Flotte kar med mye utvalg både ferskvann og saltvann.

9/10


Bra tråd Andreas!


Freddy Dos Santos
Bra tråd Andreas!


Ikke smisk, du vet jeg er sur på deg:S
Dahls Dyrerike i Moss!!!!!!!
Uten tvil den beste butikken jeg har handlet i.
Bra pris, bra utvalg og bra kunnskapsnivå blandt de som jobber der.
Nå bygger de også på butikken med ca 100 kvm, og skal nesten dobble antall
akvarier.
EN KLAR INNERTIER!!!!!
Jeg synes Krizoo i stokke er veldig bra, hyggelig betjening og god kunnskap. I tillegg så har de bra priser.
Handla senest nytt akvarie der på fredagen
Tror denne butikken heter Zoo og ligger i Brugata i oslo.


# Pris

Karene er kanskje litt dyre men ellers er det rimelig pris!


# Hjelpen du får av betjeningen

Veldig hyggelige unge mennesker som jobber her, De har veldig god erfaring med fisk


# Intrykk av butikken

Veldig fint, De har en kjeller på en måte.. Veldig stort utvalg osv.. VELDIG fint.. men man kan kanskje gå seg vill i butikken :P det er noen rom der


# Utvalg

Veldig stort utvalg av Fisk, Akvarium men ikke fullt så stort med fiskeMat, Aquasafe osv..


# Poeng

9/10


Oslo Zoo Senter heter dette=)
Fredly
Oslo Zoo Senter heter dette=)


Ok, hvert der?
*Sentrum Zoo* Galleriet i Bergen
Jeg synes dette er en veldig fin og grei butikk, med ansatte som kan litt

*stort og fint utvalg av fisk
*utvalg av planter
*utvalg av røtter og korkbark
*passe stort utvalg av akvarium
*bra utvalg av sand/grus
*de fleste ansatte har god kunnskap
*passe gode priser
Tilfeldig bekjentskap
© Unn K.
Reklame for plussmedlemskap