Generelt inntrykk av Tropehagen? (side 3)

Inaktiv bruker
Det varierer vist tydelig, servicen hos alle jeg har hvert hos i oslo har altid hvert bra, og alnabru TAMalna er veldig bra. men jeg har hitil fått prikkesyken 2 ganger fra Trophagen og nå sist Neonsyken, og det er noe jeg ikke unner min værste fiende, forferdelig vansklig å diagnostisere er uhelbredelig, men kan stoppe spredning.
Tropehagen zoo elverum
Har jeg handlet en del hos. Mest fisk, men også litt utstyr. Har igrunn ikke noe å klage på, bortsett fra at enkelte av de ansatte kanskje kunne tatt seg litt tid til å sette seg inn i hvilke fisker som går overens med hvilke.. sto der å skulle ha noen fisker en gang og da kom det inn noen som var relativt ferske og spurte om kampfisk og slørhale gikk sammen - "prøv" var svaret.. fikk meg en god latter og avverget katastrofen før de puttet fiskene i samme pose:P

Men ellers er de oppgående hele gjengen, skravler og er trivelige lurer man på noe (bortsett fra dette med fisk som går sammen da), for eksempel navn på planter eller noe sånn så slår de det opp for deg om de ikke vet svaret selv. Veldig bra service og selgerene er engasjerte. Virker som om de trives på jobb, for da er det litt lettere å yte litt ekstra. Både for oss stamkunder og nykomlingere
Henriflette
Reagerte på [URLBLOCK1] jeg også da jeg var innom TAM Alna sist. Hadde tenkt å spørre om hvem de mente hadde plass til 10 sånne, men glemte det siden jeg måtte vente en halv time på betjening (og kom hjem med fisk av feil kjønn - utrolig hvordan en paletthann kan likne på en hunn når den bare får i seg nok myggiser).


Ble positivt overrasket over TAM da jeg ville bytte paletten jeg nevnte over. Ringte først, og joda, ikkeno problem, kunne bare komme og bytte. Hadde selvsagt kastet kvitteringen, men det gjorde ikke noe. Tror de var litt overrasket over at de (og jeg) kunne ha tatt feil på noe sånt, men de måtte se flere ganger på fisken før de kunne slå fast at joda, jeg hadde rett, det VAR en hann jeg hadde fått, ikke en hunn som jeg ba om. Så takket være god service er det nå en fornøyd kunde (og en meget fornøyd paletthann som endelig har fått seg en kone)
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Bukkems
Reklame for plussmedlemskap