Selskapsakvarium/biotopakvarium

Hei!
Jeg har litt lst å lage dette akvariumet om til et biotopakvarium for endlers guppy.

Jeg vet ikke særlig me om hvordan det ser ut der de kommer fra og håpet noen her kunne hjelpe. Jeg tenkte jeg skulle begnne med å ta ut den svære dsteinen og få lagt inn ny sand/stein. Men ellers vet jeg ikke stort om hva jeg skal endre på. Håper noen vil hjelpe meg med tips og ideer. Har veldig lst å sette inn en bakgrunn slik at du ikke ser rett igjennom akvariet og inn på veggen. Vil også prøve å kvitte meg med de andre fiskene som er oppi, bortsett fra guppyene da og sette inn andre fisker som skal passe bedre inn i det nye miljøet. Har et Jebo akarium. Det er bare 50 liter, men jeg har sett andre her inne som har klart å lage veldig fine akvarium som er såpass små. Håper noen vil hjelpe. Lover å legge inn nye bilder etterhvert!
hei Tor,

googlet på endlers guppy, det du ikke finner her inne om biotop finner du kansje på googling for listen var laaang...
selv har jeg positiv erfaring med en liten speilplate der bak, fiskene "stimer"med speilbildene sine og planter virker fyldigere mm...:o)
lykke til..


mvh.
Tilfeldig bekjentskap
© Arild Magnussen
Reklame for plussmedlemskap