Bildetråd - kampfisk (side 18)

Aquagal
Jeg synes fks: Heidi har en knallfin Kampfisk hu, se bilde nr 2 i innlegg 8: [URLBLOCK1]
Yep, den var fin den også, men jeg heller mer mot blå og skikkelig rød enn rosa med blå/røde finner...personlig smak og behag De fargene lyser litt mer opp ift. bakgrunnen i 190 literen (der de skal være) siden den er ganske lys...og jeg liker dem selv også Og dersom det blir yngel etterhvert så vil det være større sjanse for at de ligner på foreldrene i fargene vil jeg tro...
Se; nyklekte wigglers ;D
[External Image]
Pappa Odd passer godt på,
[External Image]
mens mamma Märtha produserer nye egg...
[External Image]
Oj Sissimor disse er fine. De ligner veldig på min Julian og min lyse dame. Julian og en rød dame lekte i dag og nå ligger pappan sjøl og passer redet mens mor sjekker bunnen for oversette egg. Ho stjeler egg denne damen hvis ho får det til..det gjorde ho sist de lekte også..da la ho de i et eget skumrede i andre hjørnet på karet. Så ho finns ikke redd Julian så ho tar seg noen turer oppi redet til han og vips så har ho rappa noen...Om det er noen yngel fra forrige gang som har overlevd er umulig å si for det er så igjengrodd at det vil ikke vises før de er store omtrent...Erik har også bygget skumredet nå, for den minste av mine selvdrettede hoer har begynt å få striper....Så vi får se hva som skjer om noen dager.
Eira har ikke bygget skumredet men han er vilt forelsket og prøver å få den lyse damen opp i koppen....han skjønner ikke at han må bygge skumredet. Sist de lekte så la han bare eggene oppunder siden på koppen og de falt jo ned like fort.
Bildet er av den lille lyse damen til Eira.
Hi,hi, så søtt at hun passer sitt eget rede Heidi

Jeg plukket ut noen få wigglers sist disse lekte, så nå går det ihvertfall et par små knøtt oppi en EB-boks. Nå har jeg tenkt å la livet gå sin gang, slik jeg pleier...

Med den siste hannen, som jeg sprakk på på klubbauksjonen tirsdag, så har jeg 4 hanner og 3 hunner.

Hvor kjøpte du Eira forresten? Han er noe av det peneste jeg har sett...
Sissimor
Hi,hi, så søtt at hun passer sitt eget rede [B]Heidi[/B] ;) Jeg plukket ut noen få wigglers sist disse lekte, så nå går det ihvertfall et par små knøtt oppi en EB-boks. Nå har jeg tenkt å la livet gå sin gang, slik jeg pleier... Med den siste hannen, som jeg sprakk på på klubbauksjonen tirsdag, så har jeg 4 hanner og 3 hunner. Hvor kjøpte du Eira forresten? Han er noe av det peneste jeg har sett...

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151284271430257.805053.279702685256&type=3

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151284043520257.805027.279702685256&type=3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151192785745257&set=a.431235600256.365842.279702685256&type=3&theater
Og den siste har de inne i butikken nå, men klarer ikke selv å bestemme meg for om jeg skal bestille opp en slik yellow banana eller red dragonscale halfmoon.
Men egentlig har jeg kanskje nok hanner nå.. Eller har jeg det?
Der var det mye fint ja Vilje. Den siste hadde de sist jeg var der også. Fin fyr, men dyyyr...
Tror nok ikke de er urokkelige på pris de heller
Siden det er så mange kampfisk-frelste til stede så sier spør jeg like gjerne her. Er det moen som har sett noen halfmoon hunner til salgs i Lillestrøm-Oslo omerådet? Privat eller butikk spiller egentlig ingen rolle, litt desp!
Sissimor
Hi,hi, så søtt at hun passer sitt eget rede [B]Heidi[/B] ;) Jeg plukket ut noen få wigglers sist disse lekte, så nå går det ihvertfall et par små knøtt oppi en EB-boks. Nå har jeg tenkt å la livet gå sin gang, slik jeg pleier... Med den siste hannen, som jeg sprakk på på klubbauksjonen tirsdag, så har jeg 4 hanner og 3 hunner. Hvor kjøpte du Eira forresten? Han er noe av det peneste jeg har sett...

Den gule kjøpte jeg på Akvasia på tillertorget. Den kostet 3oo kr. Det er den flotteste og dyreste jeg har hatt noen gang.
1. Denne heter jørgen, og den er såå fin. Den er så velskapt liksom og nydelige farger.
2. Denne lekre damen heter Åshild. Den er veldig fin til hoe å være. Det er sjelden de er så jevne i fargen. Det er som regel to farger i de men denne ser helt korallrød ut.
3. Dette er også en flott hoe. Jeg er veldig glad i de lyse hoene. Har også en helt lys med lyse blå finner. Bilder får dere senere av ho.
Herregud så nydelig :O Aldri sett så vakre farger på en kampfisk før! Tror jeg er forelsket i Jørgen ):
1. Her er Julian som ser litt tynn ut i finnene men han er i storform han. Han og damen lekte i går og i hele dag har han vært flink til å passe på eggene. Så det blir spennende å se i morgen om det er noen wigglers der.
2. Denne er kjøpt som hoe men blir en flott hanne tror jeg. Liker fargene
3. Her er Latte i full fyk...
skal prøve å knipse ett bilde av all kampfiskyngelen som henger i skumredet til hannen min seinere idag :P er utrolig mange små der

elsker alle dine Kampfisker Heidi! Er helt grønn av misunnelse;D
Tror nok at du og Gud har en avtale at det er du som skal få de fine Kampfiskene
Aquagal
elsker alle dine Kampfisker Heidi! Er helt grønn av misunnelse;D Tror nok at du og Gud har en avtale at det er du som skal få de fine Kampfiskene:D

Hvis det er Gud som avgjør det så vil jeg heller avtale å få nye kne....jeg klarer snart ikke å gå og fikk avslag på kneproteseoperasjon pga at jeg var for ung...Så den karen har jeg mistet troen på gitt...
Heidi Ingdal
1. Denne heter jørgen, og den er såå fin. Den er så velskapt liksom og nydelige farger. 2. Denne lekre damen heter Åshild. Den er veldig fin til hoe å være. Det er sjelden de er så jevne i fargen. Det er som regel to farger i de men denne ser helt korallrød ut. 3. Dette er også en flott hoe. Jeg er veldig glad i de lyse hoene. Har også en helt lys med lyse blå finner. Bilder får dere senere av ho.

Disse tre her var bare helt fantastiske alle sammen. Kan jeg få spørre om hvor du får tak i disse flotte kampfiskene?
Her i området finner jeg bare små og puslete VT hanner og huer, og kun i rødt eller blått. Min lokale zoo fikk inn to kraftige DT hanner, men de var ikke fine i fargen. De tok også inn et par CT, men de så små og syklige ut
Ønsker meg så fælt et par halfmoon hunner ): Finner dessverre ingen!
Vegard Wendelborg
[QUOTE=Heidi Ingdal]1. Denne heter jørgen, og den er såå fin. Den er så velskapt liksom og nydelige farger. 2. Denne lekre damen heter Åshild. Den er veldig fin til hoe å være. Det er sjelden de er så jevne i fargen. Det er som regel to farger i de men denne ser helt korallrød ut. 3. Dette er også en flott hoe. Jeg er veldig glad i de lyse hoene. Har også en helt lys med lyse blå finner. Bilder får dere senere av ho.

Disse tre her var bare helt fantastiske alle sammen. Kan jeg få spørre om hvor du får tak i disse flotte kampfiskene?
Her i området finner jeg bare små og puslete VT hanner og huer, og kun i rødt eller blått. Min lokale zoo fikk inn to kraftige DT hanner, men de var ikke fine i fargen. De tok også inn et par CT, men de så små og syklige ut
Jo det skal jeg fortelle deg, det er den fantastisk flotte dyrebutikken på Orkanger. Til helga får jeg flotte kampfisker, både hanner og 4 ct hoer og snegler importert fra Asia. Gleder meg sinnsykt, bilder kommer etter hvert. I dag er det forøvrig lek i to av 30 litrene. I karet til Jørgen og karet til Erik....I går så jeg Julian passet på sine små wigglers. Så håper noen overlever. I dag var de borte så håper noen svømmer inni hornbladet en plass. Det er veldig tett beplantet så håper på det beste. Det blir nok en stund til jeg ser de...Blir bare mer og mer hekta på kampfisk...
Thesaura
Ønsker meg så fælt et par halfmoon hunner ): Finner dessverre ingen!

Du kan spørre dyrebutikken du bruker om de kan bestille til deg.? Det gjør jeg. Det er ikke alle fisker de tar inn som står på lista deres. Dyrebutikken på Orkanger ringer meg hvar gang han skal bestille for å høre om jeg skal ha noe, enten snegler eller fisker. Da får jeg høre hva som står på lista til den aktuelle leverandøren. De er kjempegreie slik. Så ta en prat med dyrebutikken din.
Har snakket med den nærmeste dyrebutikken, men hun kunne ikke ta inn, rett og slett fordi det var for dyrt, og hun kom ikke til å få solgt resten om hun kjøpte inn flere enn bare de jeg ønsket meg ):
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap