Bildetråd - kampfisk (side 19)

Thesaura
Har snakket med den nærmeste dyrebutikken, men hun kunne ikke ta inn, rett og slett fordi det var for dyrt, og hun kom ikke til å få solgt resten om hun kjøpte inn flere enn bare de jeg ønsket meg ):

Høh, ho kan vel bestille en til deg fordi. Hvis du vil ha en slik en så er det vel ikke hennes problem at den er dyr, det er vel heller ditt problem. Ho trenger vel ikke kjøpe inn en hel bataljon. Dette er mer uvilje enn vije til å hjelpe. Når jeg bestiller meg en bestemt fisk så bestiller han kun den jeg skal ha og ikke en hel armada. Så dette var rart syns jeg. Har du flere butikker i nærheten du kan spørre? Jeg ville hørt med flere.
Noen butikker ( Tropehagen bl.a) bestiller kun fra Imazo, og der er minstebestillingen 5 stk. Mulig det er derfor?

Har en vanlig VT hu, gjør det noe om jeg kjøper en CT hann til henne??
Aquagal
Har en vanlig VT hu, gjør det noe om jeg kjøper en CT hann til henne??

Det gjør ingen ting, så lenge du ikke skal renavle en av typene

tenkte jeg skulle ha oppdrett på de.
Hva mener du med renavle?
Husker ikke hvilke av genene som er mest dominante, men du vil antagelig ende opp med yngel med en form som er bærer for en annen... Altså ikke "rene". De blir en blanding.

Jeg ringte til Dahls dyrerike, de hadde heller ikke hunner inne selv om de fikk inn halfmoon i går ): Da var hun rask med å si at de kunne ta inn hunner ved neste bestilling. Skal se om jeg får sakt ifra litt før da (:

ok, blir det dumt hvis de kommer ut på markedet da?
I dag har både Erik og Åshild lekt. De to bildene er av de.
Det siste er av Jørgen og den lyse damen som også leker akkurat nå. Så på dette bildet var det like før, for ho var oppi redet flere ganger før de endelig fikk startet.
Aquagal
ok, blir det dumt hvis de kommer ut på markedet da?


Jeg ville ikke solgt dem selv. (:


Nydelig det siste paret der, Heidi :O

Hvordan kommer de til og bli?
Thesaura
[QUOTE=Aquagal] ok, blir det dumt hvis de kommer ut på markedet da?


Jeg ville ikke solgt dem selv. (:


Nydelig det siste paret der, Heidi :O
Tusen takk.
Det kan jo bli mange fine kombinasjoner hvis de krysses da. Hvis de selges så bør det i alle fall opplyses om at de er en blanding.
okei Jeg kommer nok til å kjøpe en CT hann
Du kan jo ta en titt på denne siden.

Både Veiltail og Crown tail er dominante.. Du vil nok få en blanding av noen VT og noen CT, alle som bærere av både VT og CT om jeg har forstått det riktig?

Takk for link og svar Thesaura
Thesaura
Du kan jo ta en titt på [URLBLOCK1] siden. Både Veiltail og Crown tail er dominante.. Du vil nok få en blanding av noen VT og noen CT, alle som bærere av både VT og CT om jeg har forstått det riktig?


Blandinger av CT og andre varianter kalles gjerne combtail.

Dyrebutikkene selger mange blandingsvarianter etter det jeg har sett, og det er blandet inn både Betta Imbellis og Smaragdina for å få fram nye fargevarianter (bla dragonscale og copper). Så "rene" er vel vanskelig å snakke om. Spesielt siden alle i utgangspunktet er avlet fram fra viltfangede plakater...
Er split tailed det samme som dobbel tailed? Fikk anledning til å bestille meg en split tailed, men aner jo ikke hvordan den ser ut. Har ikke funnet noen bilder av den typen, bare dobbel tail.
Heidi Ingdal
Er split tailed det samme som dobbel tailed? Fikk anledning til å bestille meg en split tailed, men aner jo ikke hvordan den ser ut. Har ikke funnet noen bilder av den typen, bare dobbel tail.

Det skal være det samme Heidi Noen selger de også som lyrehale om jeg ikke er helt på jorde
Vegard Wendelborg
[QUOTE=Heidi Ingdal]Er split tailed det samme som dobbel tailed? Fikk anledning til å bestille meg en split tailed, men aner jo ikke hvordan den ser ut. Har ikke funnet noen bilder av den typen, bare dobbel tail.

Det skal være det samme Heidi Noen selger de også som lyrehale om jeg ikke er helt på jorde
Ok, det er kjekt å vite. Har bestilt meg en grønn split tail. Hva med de som kalles longfinned? Har bestilt en longfinned purple.
Tror longfinned er ekstremvariant av VT...

Gleder meg veldig til å se bilder av de der Heidi
Sissimor
Tror longfinned er ekstremvariant av VT... Gleder meg veldig til å se bilder av de der Heidi :D

ja det gjør jeg også. De ble bestilt tidligere men så ble det noe galt, så ordren ble annulert på en eller annen måte, så dyrebutikken skulle legge inn en ny ordre på onsdagen. Så da håper jeg det går bra.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap