Bildetråd - kampfisk (side 2)

Først to bilder av min VF

[External Image]
[External Image]
Her er to bilder fra min CW

[External Image]
[External Image]

Og til slutt den fineste i min samling

[External Image]
[External Image]

E
Flotte bilder og vanvittig flotte fisker, Erlend!
heii
kjempe fine kampfisker har du noen eg kan kjøpe en hunne? eller låne? kampfisken min har allerede laget 3 skummreder og han er aleine
her er min kampfisk...
jeg fikk han i november i fjor

han heter boble
Hei her er min kampfisk som har navnet aquaboy.
Han er en tøffing når han poserer for fotografen.
Oglekraft!
Og her er den andre naboen til Crispin, den flotte Slush! Er han ikkje flott vel? Ein nydeleg Crowntail eg kjøpte i Volda. Hadde han i leik med hoa eg har i akvariet,d ei fekk yngel, men han passa desverre ikkje godt nok på reiret. Men han har no i det minste fått kost seg då:P Eg fora han godt på desse tørrfor-terningane i vekstperioden, no får han to passe store bitar kvar dag på kvelden, gjerne kombinert med trim, dvs. at eg fuktar fingertuppen med vatn og festar biten, og held den over bollen. Han hoppar høgt også for å få matbiten sin! :D Det er forresten noko eg vil seie at fleire kan prøve, fiskane får litt mosjon, dei får noko å tenke på, og det gir dei betre trivsel. Og med trivsel kjem fargane! Det er noko eg har brukt på alle fiskane.


Det er ikke ct. Bare en vanlig lt.
Rinamor
Måtte le litt! Jeg elsker folk som gir navn på fiskene sine! Veldig originale navn her ser jeg. Ikke minst er det kult at dere beskriver fiskenes personligheter!

Hils på King Oscar

Bildene er elendige, jeg vet, men han er (dvs: var...) da flott?
Erlend D Bertelsen
Og til slutt den fineste i min samling


Jøss, uante interesser Visste ikke at du samlet på bettaer også? Trodde du var hardbarka mallemann

PS!
Den siste kampfisken var virkelig helt utrolig flott
mona o
[QUOTE=Erlend D Bertelsen]Og til slutt den fineste i min samling


Jøss, uante interesser Visste ikke at du samlet på bettaer også? Trodde du var hardbarka mallemann

PS!
Den siste kampfisken var virkelig helt utrolig flott

Kampfisker er kjempe gøy, og da spesielt oppdrett. Så det går en del Bettaer her.

E
Malldrian
Ikke godt å si, Oglecraft - jeg har ikke såå god peiling på de forskjellige finnevariantene, dessverre. De eneste jeg har hatt er vanlig VT, CT og HM. Tok likevel et raskt nettsøk og fant ut følgende: "Delta Tail - The tail has a triangular shape, which comes from the outermost rays on the tail being the same length as the middle. In Betta shows the widest-tailed of the Delta Tails are the most sought after. " Hvorvidt dette stemmer, aner jeg ikke, men siden virket noenlunde oppegående ellers... Uansett finnevariant - Crispin og de andre var helskjønne!!


Takk takk!

Fekk meg nettopp ein ny hann i bursdagsgåve frå ei venninne. Han heiter Rambo, ho hadde allereide døypt han då eg fekk han:P

til å begynne med kledde han ikkje namnet i det heile, var fisefin og pinglete, skulle ete maten på ein pen måte:P men etter at han fekk helse litt på Doris (hoa mi) så vart han tøffing! NO er han like brutal som namnet er:P

Planen er å få tak i eit kar til Doris, so når vi vil ha leik på dei, så kan vi putte Rambo oppi til ho, so kan ho bu i storakvariet til yngelen er leveringsklar. Ho bur jo der no for tida. Har ein deal om smågodtbokser til yngel som er leveringsklare med arbeidsplassen, hehe!
Kan jo fortelle litt om Doris:

Kampfiskhoa lisjebroren min kjøpte seg då me fekk oss eit akvarie på140 liter. Ho er sjefen i akvariet, ho drep dei fiskane ho ikkje vil ha der. Hadde ein real slåsskamp med eine guramihannen min før dei vart einige.
Ho har vore i leik med Slush, men han klarte bokstaveleg talt å kaste/rote vekk alle egga... Når vi har yngel i fødekaret, ligg ho kosntant inne i huken på utsida og ventar på ein sjanse til å ete dei, ein kjangse som alltid er innbilt... :P
Om du ertat henne lenge nok, bit ho seg faktisk fast i fingeren min. Mange ville nok kasta ein så stridige fisk i do, men eg er tvert imot meir sjarmert av den pga dette
Nokre bilder av Doris, den einerådige herskar av akvariet:

Sjå kor leiksklar ho er på siste biletet!
Her er mine to hunner Pink og Sakosa, du kan jo prøve å gjette hvem som heter hva ;P
Bilde nr 2 er av hannen min Flame tail oooh
Begge hunnene skal gies bort, hvis noen er interessert.
Her er et bedre bilde av Flame Tail og bilder av ungen til han og Pink
Hei
her er min nydelige crowntail bøandingmellom en annen kampfisk
den heter altså playboy 2007 og har blitt født og oppvokst hos meg i 2007

og han er sjefen i akvarie og har sitt "eget" revir og når noen fisker nermer seg hesten så fyker han i dem.. ellers går det fint og han storkoser seg
her er vår stolthet: Skremmer'n!

[External Image]
Teppemann og Avada
her er vår stolthet: Skremmer'n! [IMG]http://akvaforum.no/images/aquarium/thumbs500/12925_080128212226.jpg[/IMG]




STOLTE EIER HER SER MAN!


flott eksemplar!
Cicilie Telle
her er min nydelige crowntail bøandingmellom en annen kampfisk den heter altså playboy 2007 og har blitt født og oppvokst hos meg i 2007 og han er sjefen i akvarie og har sitt "eget" revir og når noen fisker nermer seg hesten så fyker han i dem.. ellers går det fint og han storkoser seg :)


Sikker på at det er en ct? Den ser mye mer ut som vt
Hei
ja det er en blanding..
for noen plasser er han oppklipptog så noen isje..
Tilfeldig bekjentskap
© Terje Aareskjold
Reklame for plussmedlemskap