Bildetråd - kampfisk (side 3)

Du må få tatt et bilde så man kan se halen.
Her er noen bilder av min fine rosa (!) kampfisk

Det siste bildet ble ute av fokus i fjeset på fisken, men han så litt kul ut likevel så jeg tok det med


[External Image]


[External Image]


Alien fra en annen planet
[External Image]
Wow
den var fin.. eg har EN helt LIK kamfisk HUNN som dette mn om det hadde vert en hann hadde di ignett en pikk
den var kjempe pen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Her er dene ene kampfisken min. Han heter Steingrim. (sambo som har navnet de)
Disse fiskene er så utrolig pene!
Her er kampfisken som jeg hadde. Den ble dessverre offer for noen glupske kampfisk-damer så den lever dessverre ikke lenger.

Malldrian
Det første bildet er et meget redigert bilde av hannen Henrik VIII. Navnet fikk han på grunn av at han ikke var helt "god" når det var damer i nærheten. Nr 2 er Robinson, en VT hann jeg hadde som jobbkompis på kontoret. Han elsket å høre gamle klassikere fra 50-tallet, men ble gretten når jeg spilte noe annet. (Dere kan jo tro jeg ble lei av de gamle sviskene - bah) Nr 3 er en hunn jeg opprinnelig hadde tenkt å bruke til oppdrett. Hun endte opp med å gi stakkars Robinson grisebank! Hun lagde større og bedre skumreder enn noen av hannene, og brushet seg opp ved synet av andre hunner. (Joda, jeg er sikker på at det var en hunn)
Hvordan i all verden kan du påstå at det er en hunn når den bygger rede: Det er omtrent som å peke på en flatbrystet kvinne og si at hun må være mann fordi hun er så sinna. Enkele kampfiskhunner tåler ikke trynet på andre fisker i det hele tatt. De heter kampfisk!
Jeg hadde selv en kortfinnet hann som jeg trodde var en hunn, helt til jeg satte i en hann til den, det gikk ikke bra.
Du har kanskje spurt fisken om den er dame? Eller tatt kjønnstest?
Hvordan i all verden kan du påstå at det er en hunn når den bygger rede: Det er omtrent som å peke på en flatbrystet kvinne og si at hun må være mann fordi hun er så sinna. Enkele kampfiskhunner tåler ikke trynet på andre fisker i det hele tatt. De heter kampfisk!
Jeg hadde selv en kortfinnet hann som jeg trodde var en hunn, helt til jeg satte i en hann til den, det gikk ikke bra.
Du har kanskje spurt fisken om den er dame? Eller tatt kjønnstest?
Birk












...Og to av en som var spesiell for meg.. Viggo..
Oglekraft!
Og her er den andre naboen til Crispin, den flotte Slush! Er han ikkje flott vel? Ein nydeleg Crowntail eg kjøpte i Volda. Hadde han i leik med hoa eg har i akvariet,d ei fekk yngel, men han passa desverre ikkje godt nok på reiret. Men han har no i det minste fått kost seg då:P Eg fora han godt på desse tørrfor-terningane i vekstperioden, no får han to passe store bitar kvar dag på kvelden, gjerne kombinert med trim, dvs. at eg fuktar fingertuppen med vatn og festar biten, og held den over bollen. Han hoppar høgt også for å få matbiten sin! :D Det er forresten noko eg vil seie at fleire kan prøve, fiskane får litt mosjon, dei får noko å tenke på, og det gir dei betre trivsel. Og med trivsel kjem fargane! Det er noko eg har brukt på alle fiskane.


oooh, navnebror :p se profilnavnet mitt ) veldig fine fisker
Dette er Fabian!

Litt dårlige bilder, men man ser jo at det er en fisk der :P

[External Image]

[External Image]
Så fin Fabian var! Minner litt om min avdøde Femur
anette
Så fin Fabian var! Minner litt om min avdøde Femur :)


Takk!
Men bildet lyver egentlig litt, for han har noe brunt på halen og på kroppen, også har han lyseblå striper på halen :P
Tatt fler bilder av Flame og sønnen, så må vi jo vise noen damer å eller?
Første er av Flame, han har fått litt juling av ei hue og er derfor litt spiss i halen.
Nr to er av Flame og Pink, da jeg akkurat hadde kjøpt han og de har sitt første kull. (ja de sto sammen og det gikk bra, både med yngel og hunn)
Siste er av Pinky, sønn av de to over, her viser han frem hvor stor han er.
Her er fler bilder.
1: pinky igjen
2: pink og sakosa (som ble gitt bort)
3:pink
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap