Bildetråd - kampfisk (side 4)

Kampfiskfolk er helt klart ikke helt som andre fiskeeiere, med navn og greier


Men spennende er det, så dette vil jeg prøve meg på etterhvert;
Hehe - men du skjønner når man har et helt kar dedikert til en enkelt fisk, som i tilleg ser sur ut og liker å slappe av i en plante må man gjøre det litt mer spenstig ved å sette navn på dem :P
To storfavoritter her er Skremmer'n og Nemi, disse to fiskene er bare helt utrolig fine... Hvis noen skal selge en sånn en gang så er jeg meget villig til å kjøpe De er fantastisk flotte. Fabian var også veldig pen

Jeg har lett etter en crowntail, men har ikke funnet en. De er nydelige, halfmoon er også pene, og kombinasjonen av disse, fantastiske. Har siklet på de du får kjøpt på ebay, synd de er i USA

Legger ved et bilde av Tassen.

Min hvite kampfisk som jeg kjøpte på fredag.
I går lagde den skumrede, så jeg tenker å kanskje skaffe en hunn til han. Hvilken farge hadde blitt tøft å blande med hvit?
legger ut bilder av vår yngel - ca 2 mnd gamle. mange av disse er hvite i kroppen, så vi er skikkelig spente på hvordan disse kommer til å bli når de blir større.
Litt ot: Når må man flytte yngelen fra hverandre?
RunarH
Litt ot: Når må man flytte yngelen fra hverandre?


ca 2 - 2.5 mnd, dvs når hannene virkelig begynner å vise frem sitt sanne jeg: med skremming og "kamping"
Fått tatt et fint bilde av minstemann fra egen oppdrett.
Hei! Første innlegg her på AF, tenkte jeg måtte starte med å vise frem Børre, damas irriterende påfunn, for som alle vet så lukter fisk nettopp fisk og krever mye stell.
Meeeen så vokser det på deg, og du er plutselig ganske interessert i hva som foregår oppi der
Velkommen til AF, og velkommen til en flott hobby, Måkemannen! Det er bare å spørre hvis du trenger råd og hjelp
Hei!
hællandussen for en flott kampfisk dere har fått!

velkommen hit, og måtte det nye familiemedlemmet bringe mye glede og lykke i heimen!
Her er noen bedre dilder av minstemann, nå oxo kalt hiawatha
Her er bilder av ct hannen jeg kjøpte for 1 1/2 uke siden. Jeg synes personlig at han er et skikkelig funn til å være kjøpt på dyrebutikk
Detter er min Kampfisk Boble
Dette er kampfisken min Blade Kongen i sitt eget rike ;D

Fargen hans er slik som på bilde nr1, men i blitzen blir han mer turkis... Men han er mørk blå )
her er bilde av den eneste hannen vi har tatt vare på fra eget oppdrett. Den har ikke noe navn ennå, men vi synes den er veldig vakker.
Faren er "skremmern" en CT, mens moren er en VF rød skapning med navnet Ottar, fordi hun er så maskulin.
[External Image]
Oi den der var bare lekker, kanskje dere skulle prøve å få noen kull med den??
Den er virkelig sinnsykt fin, mulig å få bilde til å ha som bakgrunn på skjermen min???
Teppemann og Avada
her er bilde av den eneste hannen vi har tatt vare på fra eget oppdrett. Den har ikke noe navn ennå, men vi synes den er veldig vakker. Faren er "skremmern" en CT, mens moren er en VF rød skapning med navnet Ottar, fordi hun er så maskulin. [IMG]http://akvaforum.no/images/aquarium/thumbs500/12925_080419212859.jpg[/IMG]


Stilig fisk )
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap