Knappene ligger i en haug

I dag ligger knappene i en haug. Hvem er det som roter slik?

[External Image]
Aggi
I dag ligger knappene i en haug. Hvem er det som roter slik? ;)


Det hadde jeg ikke sett, det gjør det her også. Firefox hvis det hjelper.
Jepp, firefox her også...
Knappene til forum har vært litt rare i dag, ja Jeg har helt ny Internet Explorer.

Den grønne knappen øverst til høyre merket med "Forum", forsvant plutselig ned og la seg under "Kunnskap", som ligger helt til venstre på samme rad

Men så rettet det seg, og ser greit ut akkurat nå.
Men har den knappen for annonseforumet alltid het "Rubrikk"? Stod ikke ordet "Annonser" der før?
Tror ikke den het rubrikk før, nei... Var vel kjøp og salg, var det ikke?
Prøvde legge inn bilder i min anonnse i går kveld, men det gikk bare i surr, Feil på siden osv. Men i dag har det funka greit her inne
Aggi
Tror ikke den het rubrikk før, nei... Var vel [I]kjøp og salg[/I], var det ikke?


Det var det, ja
Men "Rubrikk".... det er kanskje ikke alle i den yngre del av befolkningen som vet at det ordet betyr annonse? Eller?
Hvis det er for å kutte ned på plassen (altså antall bokstaver), så kunne man kanskje kalt det marked i stedet...?
Alt er jo forandet oppe på den grønne linja :0

Aktivitet, medlem, akvarium og konkurranse var jo ikke der før :O
og "Dine Innlegg" er forsvunnet under forum knappen.. irriterende
Og jeg som trodde det bare var browseren min som hadde fått kuldesjokk med all snøen her oppe. Men det blir vel ordnet opp i snart regner jeg med.
Hvorfor er knappene dine runde i kantene som isbiter?
Tror de har fått kuldesjokk, likevel ;P
Det er sånn alle knapper ser ut i Safari for Mac.
Aggi
Hvorfor er knappene dine runde i kantene som isbiter? Tror de har fått kuldesjokk, likevel ;P


Hehe, du får det sagt du :P
Er det bytta font i topplinkene?
nye knappenavn
kjøp og salg var kanskje ikke så godt navn, når det også var annonser for å gi bort eller bytte der, så det kan jo være lettere for nye å se hva som er hvor med et mer fortellende navn.
Jeg er litt i tvil om alle forstår "rubrikk" noe bedre - selv om det kan være korrekt bruk. ( caplex: rubrikk (av lat. rubrica, til ruber, rød), eg. overskrift i rød farge over avsnitt i lov e.l. — 1. Avdeling, kolonne i skjema el. tabell, avmerket med loddrette streker og vanligvis forsynt med egen overskrift som også kalles r. — 2. I avis egen spalte for bestemte typer annonser. )
Hva med å kalle det annonser?
Det har vært en liten oppdattering av headingen på toppen, som de fleste ser. Rett å slett en ryddesjau fra Holger`s side

Har lagt inn melding på bakrommet om at noen knapper har forvillet seg en smule (de nederst på siden)
Hahaha... Akkurat sånn er det her hjemme også... ;P
Rydder vi ett sted, så kan man være sikker på at det blir rotete et annet sted... ;D

-Akvaforum! -Her føler vi oss hjemme! ;P
Savner "dine innlegg" under forum knappen intenst :S
Tilfeldig bekjentskap
© Trond Stegarud
Reklame for plussmedlemskap