Labidochromis caeruleus "Nkali" tygger

Jippi! Da har jeg en flott hvit Labidochromis som har solid dobbelthake. Jeg antar at hun nærmer seg 14 dagers munnruging nå, så hun går i et flytende tyggekar i hovedkaret. Der får hun fred og ro. Så fort jeg ser tegn til spytting - lager jeg istand et babykar i kjeller'n. Tar vann fra hovedkaret, så får småtassene pen overgang. Takk for handelen, Pettern, for leksgruppen fungerer som den skal Legger ved et skrytebilde, som jeg har fått lov å bruke av Pettern
Grattis med en rugende hunne. Mine viser mye lek, men enda er det ingen som ruger. Tror de er litt små enda, men de vokser seg større og snart vil vel mine gjøre noe annet enn å bare leke litt.

Linka
Sinnsykt kult, ekke ofte man ser andre varianter av caeruleus enn golden
Rettelse: 3 HUNNER tygger!
Pappa Labidochromis caeruleus "Nkali" er i storslag og har nå sjarmert de 3 største hunnfiskene i senk. En skikkelig Don Juan, kan jeg vel si (se bildet). Den første hunnfisken har spyttet (11), nr. 2 greier knapt nok å svømme normalt på grunn av full kjeft og en tredje ligger fullstendig i ro bak vallisneria-skogen min og nekter å være med på mer "tøys og tull". Det har rett og slett tatt helt av. Spytte- og yngelkar er rigget opp i kjelleren, og jeg har brukt vann fra hovedkaret og innkjørt filtermateriale.
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap