Fotokonken desember 2007

Plussmedlem
Då har vi endeleg satt i gang mottak av bilde til fotokonken desember. Tema er framleis fritt innan akvaristikken. Premien er sponsa av Aquamanias.

[URL=fotokonkurranse.cfm]Meld deg på her![/URL]
Husk å sende inn bidrag til fotokonkurransen!

Benytt helgen til fotografering

Hmm, skulle vært med denne gang. Må en tur til en kamerat og prøve å få et blinkskudd siden jeg ikke har lys i karet
Fristen for innsending av bidrag til Norges største akvafotokonkurranse går ut i kveld!


Inaktiv bruker
lurer...
får vi se bidragene som er plukka ut i kveld?
og stemme også?
molle
får vi se bidragene som er plukka ut i kveld? og stemme også?


Konkurransen starter i kveld noe over kl. 21. Da vil bidragene som er kommet med blant de 20 være med og stemmegivningen kan begynne.

Da er siste runden i 2007 i gang! Husk å stemme!

F... for et nivå. Tror jeg må gi opp den deltagelsen her og finne noe annet å ta bilder av.
biXen
F... for et nivå. Tror jeg må gi opp den deltagelsen her og finne noe annet å ta bilder av.

Kast deg opp i et akvarie (med badebukse og dykkermaske på) og gi deg til å plante om litt og luke og sånn. Mens du sitter der, kan samboer/kone/kjæreste/foreldre ta en serie bilder av deg. Så kan du sende inn det beste til fotokonkurransen her...

Tipper DET ville fått øya opp på de fleste, og du ville nok knepet en god del stemmer bare på originaliteten *knegg* Og det ville jo være høyst akvaristisk tema, så det holder seg innenfor kravene!

Er egentlig litt lei av bilder der man har klippet ut fiskene og limt dem på svart bakgrunn og den stilen der, eller overdreven bruk av NeatImage... Jeg stemmer alltid på litt mere naturlige bilder.

Så, hva venter du på, biXen? Du hadde fått min stemme... hvis du hadde hatt badebuksa PÅ
biXen
F... for et nivå. Tror jeg må gi opp den deltagelsen her og finne noe annet å ta bilder av.


Du må ikke snakke... syk bra runde denne gangen.

Flott julekalender det der
mona o
Kast deg opp i et akvarie (med badebukse og dykkermaske på) og gi deg til å plante om litt og luke og sånn. Mens du sitter der, kan samboer/kone/kjæreste/foreldre ta en serie bilder av deg. Så kan du sende inn det beste til fotokonkurransen her...:-) Tipper DET ville fått øya opp på de fleste, og du ville nok knepet en god del stemmer bare på originaliteten *knegg* ;-) Og det ville jo være høyst akvaristisk tema, så det holder seg innenfor kravene! :-)


Kanskje ta 54 literen da, så det blir litt tettsittende, heheh Nei, jeg er redd for at foreldre/venner og andre uheldige ville tent fyr på kameraene sine da

Jeg fikk ihvertfall et nytt motiv denne runden. Men hvis jeg skal være helt ærlig vet jeg ikke om fisken er levende :P

Geir: Julekalender? Sto det noe med liten tekst i reglene?
Fantastisk!
Jeg ønsker meg digital speilrefleks til jul, de fleste bildene er virkelig inspirerende!
biXen
Geir: Julekalender? Sto det noe med liten tekst i reglene? ;)


Neida, bled bare grepet av et snev av julestemning her. Det gikk fort over
Må snart dele opp i en proff og en amatør konkurranse slik at vanlige dødelige kan få se bildene sine med
Det er da like lett for alle og komme inn med bilder=) Tro meg, men det lønner seg og ha speilrefleks, da du kan stille inn endel av instillingene selv.

Du får en GOD pakke med speilrefleks til 5000 kroner=)
Husk å stemme! Alle AF-medlemmer kan stemme i fotokonken!

Over 100 AF-medlemmer har avgitt stemme så langt denne runden!

Husk å stemme!

Nu er jeg ny bruger, og ved derfor ikke så meget om konkurrencen..

Hvornår lukker siden for nye stemmer, og det bliver talt sammen?
Lihn
Hvornår lukker siden for nye stemmer, og det bliver talt sammen?


20. desember kl. 21.00.
Tilfeldig bekjentskap
© Per Lindqvist
Reklame for plussmedlemskap