Corydoras spørsmål

Spør av ren uvitenhet etter å ha sittet og studert mine Coryer en liten stund. Ser at alle sammen svinser rundt og leter etter mat på bunn, men også på blader og røtter. Ofte hele gjengen samlet. Men ofte ser jeg at de går to og to sammen, er dette normalt? Og en av dem ser ut til å ha falt pladask for det ene hjørnet i karet, den er med de andre og gjør en runde i karet etter mat, men svømmer så tilbake til hjørnet sitt, er dette normalt?
Høres normalt ut, ja. De er forskjellige personligheter og finner sine favorittplasser i karet og favorittkompiser å henge med. Jeg har et par som alltid holder sammen. De er nok bestiser
Hehe...ja litt fasinerende å sitte å se på dem. Først gjør de ett par runder sammen hele gjengen. Så splitter de opp to og to, før den ene går til hjørnet sitt. Takker for svaret
Jeg fikk lyst til å bytte ut noen ord i innlegget ditt...

Jervel
Spør av ren uvitenhet etter å ha sittet og studert noen jenter på skolen en liten stund. Ser at alle sammen svinser rundt, som om de leter etter noe, men også at de bare står og prater. Ofte hele gjengen samlet. Men ofte ser jeg at de går to og to sammen, [B]er dette normalt[/B]? Og en av dem ser ut til å ha falt pladask for det ene hjørnet i skolegården, hun er med de andre og gjør en runde i skolegården etter å ha spist mat i storefri, men så strømmer alle jentene tilbake til hjørnet sitt, [B]er dette normalt?[/B]


Ut av dette kan vi bare slå fast èn ting:
Fisk er som jenter!
De finner på mye som først kan virke rart, men tross alt; det meste av det er faktisk heeeeelt normalt!
*knegg*

PS! Artikkel om Corydoras finner du her.
Tilfeldig bekjentskap
© T.K.
Reklame for plussmedlemskap