Bildetråd av alle slags fisk. (side 4)

Jeg liker veldig godt dette bildet av min avdøde blågurami.
[External Image]
AKR
Jeg liker veldig godt dette bildet av min avdøde blågurami. [IMG]http://akvaforum.no/images/aquarium/thumbs500/15218_070820194106.jpg[/IMG]
Dette er et nydelig bilde syns jeg.
Ung viejayngel blandt
I underkant av en cm lang og på leting etter mat i grusen som ser ut som diger pukkstein i forhold..

Vakre vieja maculicauda: vokter sitt nylig utgravde kjærlighetsrede...
AnitaW
Vakre vieja maculicauda: vokter sitt nylig utgravde kjærlighetsrede...
Så nydelige farger blir helt stum av beundring.
Sjarmerende figur dette også - helt uten vakre farger...
AnitaW
Sjarmerende figur dette også - helt uten vakre farger...
Ja de er så nusselige at. Har et eget kar med 4 sorter coryer.
AnitaW
Sjarmerende figur dette også - helt uten vakre farger...


Glemte å skrive at det er brochis britskii..
Denne stakkars iherdige scalaren la sine egg på et nøye renset blad, voktet intenst og stelte dem i noen timer - for så overrasket se sin make SPISE dem opp - alle de 4 gangene hun prøvde å øke scalarepopulasjonen. Hun døde rognstinn, men utmattet for noen få dager siden...
Har sagt det før at pakistanbotian er en snodig fyr. Tok en bildeserie av han i kveld med litt variabel kvalitet på bildene men det får så være. Det handler om at han i første bilde skal legge seg for natta men finner ikke helt den rette stillingen. Får prøve å legge meg med hode innover tenker han men da trekker det på halefinnen så det ble ikke løsningen det heller.
Nei tenker han får bare snu meg igjen og tenke litt på saken. Får prøve å legge meg på ryggen kanskje søvnen kommer da??? Og jaggu meg sovna ikke guten og syns jaggu meg jeg hører han snorker også....Så fisker har mange rare måter og sove på ihvertfall pakistanbotian.
Tok også et koselig bilde av favorittmalla mi og ei gul eplesnegle. Det er greit å dele hule så lenge gult er kult!!!
Har noen stolte palletter som er ute og lufter yngelen sin. Denne planten bruker de mye tid inni.
Så trivelig å se palett-yngel igjen (har hatt slike selv for noen år tilbake).
Tok bilde av blå ahli-dama i går. Hun har kjeften full av egg.

[External Image]
her er bilder av min oscar som leker seg i boblene fra brusestenen, kjempemorro.. ser ihvertfall ut som han koser seg.
her er også bilde av yngel som kysser, eller det ser ihvertfall sånn ut... ble litt dårlig kvalitet, tatt med kompaktkamera.

det andre bildet er også av en oscar yngel, ikke spesiellt morsomt, men stilig bilde synes jeg.

det tredje bildet er av en liten lekeslosskamp, tror de prøver å få tak i samme matbit. blinkskudd var det ihvertfall.
Fossorochromis rostratus
Min hanne har äntligen fått färg !

Bild 1 taget i oktober /november

Bild 2 och 3 taget denna vecka

Den unga mannen är på väg att bli mann !

Detta är en Malawiciklid och en rovfisk.
Den är nu ca 16-17 cm och blir ca 30 cm
Nina marie
her er bilder av min oscar som leker seg i boblene fra brusestenen, kjempemorro.. ser ihvertfall ut som han koser seg.
De bildene der var nydelige. Kjempefin fisk....
Golden Nugget
Guppy - cobolt Blue
Sebraciklide
Håvard Lohne
Satt litt på photoshop.... :P Bilde av min 25cm store oscar :)


din 25 cm store og 25 millioner år gamle fisk. tihi.
Fisken så forsteinet ut på det bildet.
Jeg laget ett lignende selv en gang, men med en praktbotia.
artig måte å redigere på. ^^
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap