Opp og ned akvarieglasset
Er det vanlig at en fisken svømmer opp og ned akvarietglasset hele dagen?
Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke svømmer mer rundt omkring enn å svisje opp, ned og bortover ruta som noen i*****.
Det er spesielt Platy'en som gjør dette, og Guppy har begynt å "herme" etter.
Blir litt sånn som hunden gjør når den kjeder seg og jager halen, bare at fisken jager opp og ned ruten...ler...
Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke svømmer mer rundt omkring enn å svisje opp, ned og bortover ruta som noen i*****.
Det er spesielt Platy'en som gjør dette, og Guppy har begynt å "herme" etter.
Blir litt sånn som hunden gjør når den kjeder seg og jager halen, bare at fisken jager opp og ned ruten...ler...
Postet 30.01.08 kl 16:31
Jeg har hatt det samme problemet med de platyene jeg kjøpte sist, skjønner akkurat hva du mener. I mitt tilfelle har det vært sykdom/at de ikke har trivdes. Har endt med at to av tre er døde... Den siste platyen er frisk som en fisk, da..
Dette er noe jeg har lurt på hvorfor lenge nå..
(Som jeg har skrevet i tråder, så er vannkvaliteten bra osv. Derfor jeg lurer på hvorfor!?)
Iselin=)
Dette er noe jeg har lurt på hvorfor lenge nå..
(Som jeg har skrevet i tråder, så er vannkvaliteten bra osv. Derfor jeg lurer på hvorfor!?)
Iselin=)
Postet 30.01.08 kl 16:41
Har en L-48 som gjør dette. Tidligere var det en Golden som hadde ruten. Opp og ned i samme bane rundt varmekolben. Kan holde på i timesvis i samme spor.. Håper bare det ikke blir slitasje i glasset av all fartingen. He he. Vil tro det er helt normalt når jeg hører en venninne av meg fortelle at ene Ancistrusen hennes holder på sånn etter at lyset er slått av også. Rundt og rundt.
Postet 30.01.08 kl 17:15
Postet 31.01.08 kl 06:17
Postet 31.01.08 kl 09:47
Postet 31.01.08 kl 10:14
Postet 31.01.08 kl 11:05