Slørhale

går det an å ha slør hale i lag med kardaltera, guppy og molly.
kan nok tenke meg att kardaltera, guppyene havner i magen på slørhalen..
min slørhale går både ilag med guppy og med neontetra... Men den var ut etter neontetra'n i begynnelsen. men den har gitt opp nå da :p Slørhalen min har aldri prøvd seg på gyppyene en gang, de svømmer ilag Nå er det sikkert mange som kommer med forskjellige kommentarer om hvordan mine har de da kanskje, men de ser ut som mine trives )

Slørhalen min spiste neontetraen min da jeg hadde en tetra i bollen min for flere år siden, men nå i 47 litern så er det fred

Men ingen av slørhalene mine har noen gang spist eller rørt guppyene mine Guppyene er for store til å passe i munnen på dem :p
Kenbb
kan nok tenke meg att kardaltera, guppyene havner i magen på slørhalen..


Spiser sikkert ikke guppyene, som sagt så har mine svømt ilag fra første sekund ) Men tetraen kan den spise... kommer an på hvor stort akvarium tenker jeg?? Og sikkert litt forskjeller innen individene av slørhalen å :p
Shlush
[QUOTE=Kenbb]kan nok tenke meg att kardaltera, guppyene havner i magen på slørhalen..


Spiser sikkert ikke guppyene, som sagt så har mine svømt ilag fra første sekund ) Men tetraen kan den spise... kommer an på hvor stort akvarium tenker jeg?? Og sikkert litt forskjeller innen individene av slørhalen å :p

nei, kan hende det, jeg vet ikke, men pleier å mate slørhalen til mamma en gang iblant, da jeg synes det er litt morro, for selv driver jeg bare med småfisk(kaudi og dvergtannkarper) og jeg ser jo att den lett sluker i seg halve agyrkskiver og andre store ting, men selv har jeg ingen erfaring med slørhaler samme andre fisk.
Kenbb
[QUOTE=Shlush][QUOTE=Kenbb]kan nok tenke meg att kardaltera, guppyene havner i magen på slørhalen..


Spiser sikkert ikke guppyene, som sagt så har mine svømt ilag fra første sekund ) Men tetraen kan den spise... kommer an på hvor stort akvarium tenker jeg?? Og sikkert litt forskjeller innen individene av slørhalen å :p

nei, kan hende det, jeg vet ikke, men pleier å mate slørhalen til mamma en gang iblant, da jeg synes det er litt morro, for selv driver jeg bare med småfisk(kaudi og dvergtannkarper) og jeg ser jo att den lett sluker i seg halve agyrkskiver og andre store ting, men selv har jeg ingen erfaring med slørhaler samme andre fisk.

De er ganske artige skapninger i grunn Da jeg kjøpte mine så velgte jeg de som svømte best :p

Den ene slørhalen driver å spiser på fingeren min å slik hvis jeg holder på med noe i karet, litt morro det også. Biter ikke hardt Men mine rører vertfall ikke guppyene, men neontetra var vertfall noe som ikke levde lenge den ene gangen i bollen, men i store karet så får ikke slørhalen tak i den å gir opp :P:P latingen min det
Tilfeldig bekjentskap
© Gyrid Steen
Reklame for plussmedlemskap