Ancistrus'en har blitt hvit!

Oppdaget plutselig i dag at den ene mallen (ancistrus) har blitt helt hvit!. Jeg har sett at de kan få noen hvit flekker her og der når de blir litt stresset, men det må da være måte på å bli stresset da...

Noen som har vært borti dette?
Er den kanskje syk?

eller...

er det rett og slett bare stress?

Skal legge til at jeg for to dager siden var nede i karet og ryddet og stelte med plantene, mulig det denne gangen ble litt for mye for denne mallen...
Mine Ancistrus blir ganske lyse når de ligger på den lyse sanda i akvariet mitt. Vet ikke om det er det som har skjedd med dine, men et bilde ville hjulpet?
Har du andre fisker i akvariet, og hvordan har de det?
Kan det vere sopp kanskje?

Se sykdomsbasen for mer info.
Nei, det er nok ikke sopp. Tror rett og slett at han har fått ett super sjokk av ett eller annet slag...men har aldri før sett at de blir helt hvite. Nå krysser jeg fingrene for at han kommer seg. Alle andre i karet har det kjempe bra også min andre malle, så gudene vet hva denne ancistrusen har opplevd i løpet av natten...
Et bilde hadde kanskje vært til hjelp.
Får se hva jeg greier imorgen. Malle har gått å lagt seg for kvelden
mine maller,både ancistrus og klovnepleco blir temmelig hvite etter å ha ligget på sandbunnen en stund,de skifter farge etter underlagets farger. Kan det være dette?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap