Forslag til innvendig bakgrunn (19,5 liter)

Har bestilt ett nano akvarium på bare 19,5 liter. Tenkte først å ikke ha en bakgrunn da akvariumet er bare 21 cm dypt, men synes egentlig at akvarium uten bakgrunn er ganske så stygt....

Lurte derfor på om det var noen som har ett godt forslag for en innvendig bakgrunn som ikke stjeler for mange cm?

Jeg kan også vurdere en utvendig bakgrunn, men ikke en av disse bilde bakgrunnene.

Setter pris på gode forslag
En veldig enkel utvendig bakgrunn: Ta vanlig gråpapir, og tegn i vilden sky med fettstifter. mange forskjellige jordfarger gir et fint inntrykk. Krøll det sammen etterpå, og fold det ut igjen og tape det bak karet. Gir en veldig fin effekt i karet.
Selv ville jeg ikke brukt innvendig bakgrunn siden den vil stjele så mye av den allerede begrensede plassen. En enkel svart utvendig bakgrunn kan bli like så fint i et så lite kar. Det kan ellers bli veldig mye som tar oppmerksomheten bort fra det som er i karet. Noen maler utvendig med akrylmaling, andre bruker sort stoff. Her er det bare fantasien som setter begrensninger på hva du kan ha
juwel's rock , er ikke så dyr å heller ikke så veldig stor , kommer i to forsjelige str 40 x 40 og 60x60 om jeg ikke tar helt feil

den er litt tykk men ingen ting du ikke kan fikse med en rasp av noe slag eller sandpapir

lykke til ^^
På min 19l (plantekar) har jeg kjøpt spray lakk på biltema og bare spraya over baksiden. Fungerte veldig bra og det ble helt svart.

Hvis det må være en innenvendig bakgrunn, hva med en mosevegg?
svart utvendig bakgrund, vil jeg anbefalle deg, enten male på, eller svart folie, akkurat som den du beskriver som du ikke vil ha, bare i svart, uten bilder:P
dette gir en fin dybdevirkning.
ville heller mala bakgrunnen sort istede for folie , er ikke noe fint hvist det blir bobler
Mange gode forslag her...dette synes jeg var skikkelig vanskelig, men takk til alle for tilbakemeldinger nå fikk jeg noe å tenke på
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap