Korallen.no

Noen som har erfaringer med korallen.no? Ser etter et nano-kar, og de hadde noen fine der.
Har ikke erfaring med de, men disse karene var jo utrolig flotte:

De må jo være perfekte som rekeakvarier?

Ja, det var de jeg tenkte på. Eneste som er dumt er at de tydeligvis leveres uten filter, og de har ikke filterne som hører til, ser det ut som.
Ja det så jeg også. Det står at hang on filter er tilgjengelig, men kunne ikke finne det noe sted på siden dems.. Uff nå fikk jeg lyst på et sånt et til CRS rekene mine
Ser etter et lite et til kontoret, med reker og evt noen mikroskopiske fisk. Og disse var jo lekre. Men jeg er litt i tvil på om hang-on-filter på kontor (som jeg deler med en til) er noen suksess, det bråker vel litt?
Jeg har et hang-on filter av samme type som du ser på bildet av akvariet der, og det bråker ikke. Så det skulle ikke være noe problem
Vi har handlet der nå til det nye pengesluket.. saltvann på 400L+
Fikk varene raskt, utrolig service, kom på noe vi hadde glemt og ringte ham. Han slang seg rundt til posten og sendte det som brev samme dag, vi hadde det her dagen etter.
Vi bestilte og en slangetype, den hadde han ikke inne så han ringte og spurte om det var greit å sende en annen i stedet
Han tar også telefonen fra morgenen og til langt utpå kvelden
Kanskje på tide med en oppdatering her

Bestilte en liten ordre, noen PVC deler der Posten Servicepakke var tre ganger det opprinlige beløpet noe som i utgangspunktet førbød meg i mot, men i mangel av alternativer så var det bare til å bite i det sure eplet og bestille varene til den prisen det ble totalt, tross alt ingen stor formue uansett.
Når ordren så blir behandlet, får jeg en fantastisk flott overaskelse, deler av innbetalt beløp blir refundert og pakken blir sendt som brevpost, dette uten at jeg har utalt meg for hvor galt det blir når transporten er tre ganger så dyrt som selve varen. Kjempeflott service fra Korallen.no, Har ingen problemer med å anbefale denne buttikken, da de er ryddige, våkne og seriøse.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap