Hypancistrus zebra gies bort! (side 4)

Gratulerer med flotte maller! Ta godt vare på dem og hold oss oppdatert om hva som skjer i karet. Selv har jeg holdt på med akvarier endel år før jeg prøvde meg på maller... Veldig gøy! Flott tiltak, Erlend. Du snakker om å spre varige gleder
Kjedelig at jeg ikke så den her før

Gratulerer til vinneren. Skal nok få den når jeg får satt opp en reol. Finnes det noe fond for konservering av denne fisken? Hadde jeg fått mulighet til å få dem, kunne jeg lovet 50 % av salget på eventult yngel til WWF.
Inaktiv bruker
En lykkelig akvarist
Jeg er den heldige vinner av zebra'ene og vil igjen benytte anledningen til å takke Erlend så mye.
Takk for gratulasjoner fra dere andre. Jeg kan fortelle dere at gledeshylene da jeg leste mailen fra Erlend sikkert kunne registreres på richters scala.
Kommer til å skrive og legge ut bilder om de søte små etterhvert. Gleder meg veldig til de kommer i hus

Takk igjen Erlend (kan man si det for ofte tro? hehe)

Hilsen Marius.
Supert at du skal holde oss informert Marius. Jeg misunner deg med de mallene der. de er min drøm, og Gratulere så mye med flott fisk!!
Inaktiv bruker
Nei, ikke enda, men er ikke så lenge til
Alt er klart til de nå.... karet er nyinnredet og alt er klart
Kan vi få biledr av karret eller?
Inaktiv bruker
Da var de i hus Bilder kommer etter vært ja
Du er så heldig=D
misunner deg noe vannvittig=P

Lurer på en ting. I profilen din er det jo ingen registrerte akvarier? så er hyp. zebra karret det eneste du har??
Plussmedlem
Hvordan gikk det med disse mallene? Noen som veit?
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap