Leker han?

min oscar har fått stor facinasjon av bobler ser det ut som, etter jeg satte inn en ekstra midlertidig luftpumpe i karet fordi de andre har tettet seg, så har han bare holdt på med disse boblene siden, ha gjør han, leker han eller synes han er er deilige å få under buken? kanskje han koser med boblene?

hun er til tross for han ike så veldig interessert i boblene, det hender hun svømmer slik at hun får noen bobler på halefinnen, men er ikke videre interessert.

hadde vært interessant å vite hva han egentlig driver med.
Ser i hvertfall ut som han koser seg. Vil ikke tro det er lek i den forstand at han er parringsklar. Heller at han leker seg med boblene, om man kan si det om en fisk.
nei, det var ikke parringslek jeg tenkte på heller. men synes det var veldig artig. ser ut som en liten unge som leker i sanda..:P vel, han misstrives ikke ihvertfall

noen som har opplevd noe lignende?
Haha! Så morsome bilder! Ser ut som han koser seg med de boblene ja, blir nok lei deg hvis du fjerner de igjen... hehe, sitter bare å tenker på de morsome bildene :p
hehe, ja ikkesant, morsommste jeg har sett på lenge, smiler hver gang jeg tenker på det... her er et par bilder til.
oops, samma bilde kom visst to ganger, ikke lett å holde styr på. her er et annet.
stilig. de siamesiske algespiserene mine driver og svømmer inn i bubblene, og blir nesten skutt oppover ) Er morsomt og se på. Kjempe kjempe bra/skarpe og fine bilder vertfall hvilket kamera har du brukt??
ja det er morro når fisken leker, hehe.
jeg bruker canon eos 400D, bra kamera, men lyssettingen på bildene var kanskje ikke de beste, tatt på kvelden og med blitz...
Mine sebraciklider og sølvhaier gjør også dette + de prøver også og fange boblene men munnen av og til. Vet ikke hvorfor de gjør det, men det ser hvertfall ut som at de koser seg=)
Nina marie
ja det er morro når fisken leker, hehe. jeg bruker canon eos 400D, bra kamera, men lyssettingen på bildene var kanskje ikke de beste, tatt på kvelden og med blitz...

De ser vertfall veldig bra ut
Hei Nina Marie.

Hvilke herlige bilder dette var!
Jeg har kikket på dem flere ganger.
Takk for at du delte disse.

mvh
takk ja je digger de bildene, noen av de morsomste jeg har av oscar
men nåå er han jo alene, så han er ikke så morsom lenger, tar stadig en titt på bildene selv, og smiler hver gang.
Tilfeldig bekjentskap
© Kjell Begby
Reklame for plussmedlemskap