Mine akvarier og sånt (side 83)

Lisbeth
Guri så spennende med disse killiene dine. Og at de klekker så raskt! Gleder meg til å følge med på hvordan de utvikler seg :) Forresten er det tregt for deg å legge inn nye innlegg i egen tråd nå? Jeg merker at både din og Maren sin tråd er veldig treg når jeg skal svare. Samme er min. Vi er vel flere som må gjøre som Mona O snart, be om personlig tråd del 2..

Det må være gøy å ha fisk som vokser så fort, ikke slik treg labyrint som man nesten ikke ser vokser fordi det skjer så sakte:p De er jo så vakre også disse killiene!

Enig når det gjelder trådene
De er knappe to døgn gamle, så jeg har ikke sett noe særlig vekst ennå, men fikk beskjed av selger at ved ca 4-6 ukers alder skal man kunne se kjønn, og de formerer seg ved ca 4 måneders alder. Det var det han sa om constanciae, men han sa ikke noe om hvor lang tid det tar for whitei, så blir spennende å se

Jeg ser fremdeles noen yngel her og der som spretter rundt på bunnen, så det virker som det fremdeles klekkes oppi der. De eldste som svømmer rundt i midt- og toppsjikt er en anelse lengre enn de yngste, men forskjellen er knapt nok nevneverdig.

Jeg har sendt en epost til moderatorene og bedt om personlig tråd del 2, så da går det forhåpentligvis litt raskere snart
Må bare si.. herlig tråd! Har googlet endel og ved flere anledninger har denne tråden dukket opp - vi har rett og slett veldig lik smak når det kommer til fisk! Har ikke fått lest helt ferdig ennå, men hva har du nå og hvordan gikk det med bettaene fra Aquabid? De var jo dødsfine! Må bare si at jeg begynte å lese ca. midt i tråden for så å hoppe ut og lese fra början og allerede da måtte jeg smile litt - skal bare ha to kar du liksom.. :p
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap