Davids våte verden (side 18)

david g
jeg gruer meg felt til mandag for da må jeg på leirskole med en klase jeg ikke kan fordra og vere sosial med.jeg tror jeg kommer til å klike av 2 netter og 3 dager jeg bjyner og diskutere vaslaks forsvarsmekanisme jeg skal ha med meg på den drit teite turen.


Leiskule ja, jeg husker godt den gangen jeg var på leirskule. Hadde gleda meg lenge tå å få ha "ferie" en uke. Men så skulle vi reise til Gullingen. Det er en plass der det er snø og kaldt, og det var ikke det jeg hadde tenkt meg.

Jeg hadde snakka med noen som hadde vert på leirskule på Evjetun, før jeg reiset på leirskule, og dte var noe slikt jeg hadde sett føre meg, men da de sa at me skulle til Gullingen å stå på ski ble jeg suffa. Ho jeg snakka med hadde kjørt GoCart, Rafta og mangen slike ting, mens vi gjekk lange skiturer hele dagene.

Men tenk, det kan også bli gildt. er det kunn deres skole som skal reise ? eller er det med en annen skole også, kanskje du finner dei noen å bli med av de som kommer fra andre skoler.

Foresten... Det er vell til Evje der skal ? Om jeg husker rett å ligger det i nærheten av Kristiansand hvor du bor.
Inaktiv bruker
hei Fisken Magnus jeg skal på en leirskole som ligger i melom evje og kristiansand.
og jeg bor i en bygd som heter randesun =;-D
Inaktiv bruker
bil der av eplesnegler i dvaletilsdan i vasken for å vokne av dvalen =

[External Image]
david g
bil der av eplesnegler i dvaletilsdan i vasken for å vokne av dvalen =:-D


Er det lurt å ha Eplesnegler i vasken? Tenker da om det kanskje kan være såperester og sånt der.
Inaktiv bruker
jeg kann bare si at den vasken blir alldri brukt når det gjeler såpe den liger kjelerstua og mamma vasker ikke nede i kjeleren men på kjøkene opppe i andreettasje og det er en kjøkenvask =
Inaktiv bruker
nen milder av klompjore regnt buret en 1 mens han var ute i dag og 2 når jeg gjore reint bure hans =

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
1 bilde av klompen og 1 bilde av broren nøste i reine bur selsakt har di et bur hver ellers hade di slås for di er bege 2 gutter =

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
En trist nyet til =;-c
nå just fant jeg bare en av dvergkulefiskene mine så jeg har en trist mistanke at den ene har for lat livet sit og død =;-C
Inaktiv bruker
Skrek å grud jer tror at jeg har fåt to enker innde på soverommert mitt =:-ss-:=
jeg har oppdaget 2 ederkoppspin med siden av senga mi og nå bejyner jeg å bli red vis jeg har 2 svarte enker til nabo på soveromet mitt det holder med molly tarantellaen min =:-C
Inaktiv bruker
david g
Jeg er veldig intrisert i akvarium og jeg har 6 akvarium oppe og 5 uten vann og en gullfiskbolle som er uten vann.


jeg har frem deles alle di akvariumene =
Inaktiv bruker
bilder av katta vår sprinkeltiger =

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
fler bilder av sprinkeltiger =


[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
gruer meg til i morgen for da må jeg på en leirskole med en klase jeg ikke tåler og vere sosial med det verste er at det ikke er nettverkstilkobbling der sån at jeg kan vere innom akvaforum og tjete =;-D snufs

ps.nå fikk jeg lyst til å bli adoptertbort av noen akvarister fnis hihihi =
Inaktiv bruker
leger ut et fint bilde av den nye kampfiskhanden min


[External Image]
Inaktiv bruker
Akvariesdag i dag
i dag har ¨jeg sjoppet nye fisk.og nye fisk som ble meg mei hjem er 2 diskus og 4 corydoras schwartzi og 4 dvergkulefisker og jeg sjoppet 1 varmekolbbe og 1 flyteneyngelfor det var allt jeg sjoppet =:-G
david g
i dag har ¨jeg sjoppet nye fisk.og nye fisk som ble meg mei hjem er 2 diskus og 4 corydoras schwartzi og 4 dvergkulefisker og jeg sjoppet 1 varmekolbbe og 1 flyteneyngelfor det var allt jeg sjoppet =:-G


Grattis med nye fisker.

Men skal du ha diskuser og dvergkuler i samme karr?
Inaktiv bruker
nei diskusene og dvergkulene går i 2 forsjelige akvarium

diskusene skal gå i dete akvariumet til jeg får et støre akvarium til dem =

og dvergkulene går i dete akvariumet til jeg har et støre akvarium og tilby dem =
Er det 4 Discus du har nå?
Inaktiv bruker
nei bare 3 den ene diskusen døde med det verste var veld at den som døde var den tameste av di 2 jeg hade før di 2 nye kom men den som var syk lever enda =;-D
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap