Du vet du er en akvaholiker når... (side 10)

Hehehe. Ble det sats-lukt også?
Da jeg brukte alt for mye gjær i moinakulturen, så begynte det med å lukte sats, og endte opp midlertidig med å lukte ku... Nå kjenner jeg ingen lukt, men kansje de som har vært på besøk gjør det? ...
Lurer på om naboene mine tror jeg er klin gær'n... :O
Isåfall har de nesten rett... Jeg er jo fiskegær'n...
Inaktiv bruker
haha når dere pratet om sats så fikk dere meg til å tenke på noe som faren min fortalte om
han og onkel var noen livlige karer i sin ungdom de hadde engang lagd sats som det liksom skulle bli sprit av, men de klarte ikke å holde seg mere enn en uke før de drakk opp en 30 litersdunke med sats:P da skal jeg si di lå som noen påkjørte padder etterpå:P de hadde vondt i magan i flere dager etterpå, og smårusen gikk ikke ut før etter nesten 2 dager:P men kan hende det var litt svimmelhet siden de ikke orket mat heller da:P
Du vet du er en akvaholiker når
Det første du gjør er å logge deg inn på disse sidene om morgenen....
på en dag som dette. Ha en fin 17. mai, alle sammen.

Jon
Jon Bruce
Det første du gjør er å logge deg inn på disse sidene om morgenen.... på en dag som dette. Ha en fin 17. mai, alle sammen. Jon


Hehe, stemmer det=)
Takk i like måte=) Og gratulerer med dagen alle sammen=)
...du finner andemat i vannet du koker spaghetti i.

...når du opplever drømmen du hadde om natta som et mareritt, og drømmen handler om at noen har kjøpt et nytt og utrolig flott hus til deg, men at antallet akvarier var drastisk redusert, samt at de hadde puttet gullfisk i et bittelite akvarium (under 10 liter).

...når du hører at de sier kuleavisen i reklamen på TV-en, mens de i virkeligheten sier kundeavisen.
Inger Anne
...du finner [I]andemat [/I]i vannet du koker spaghetti i.

Var det godt med litt grønt til spagettien?
Aggi
Var det godt med litt grønt til spagettien? ;)

Jeg fiska det ut så godt jeg kunne. Men andemat er ikke lett å bli kvitt, verken i akvarier eller i spaghettikasseroller.

Nei, du sier noe der... Jeg har luka vekk andemat for siste gang håper jeg...
Det ble hentet av en lykkelig koi-eier i dag.
Finnes det virkelig noen som vil ha andemat? Stakkars mennesker! Jeg har dritten i ca. 20 akvarier. *Grøss og gru!*
Har man fisk som spiser det, så er det jo et fint tilskudd i kosten...
Når man vil ha andemat så rompetrollene skal få noe å spise på.
Jeg klarte å velte et krus med eplejuice med rumpa mens jeg så på Endlersene mine... Kvalifiserer det? Eller hører det til i søletråden?
Både og, vel? Det er vel bare akvaholikere som søler så mye
Inger Anne
Finnes det virkelig noen som vil [I]ha[/I] andemat? Stakkars mennesker! Jeg har dritten i ca. 20 akvarier. *Grøss og gru!*

Har en nabo som var glad for å få andemat.
Hun har nå laget seg til med et lite kar ved siden av det store gullfiskakvariet, og når det blir mye andemat i det lille, øser hun over til det store, og gullfiskene får en vegetarfest.

Selv øser vi andematen over i komposten når det blir for mye.... må vel snart skaffe egen andematkompostbinge.........dyr jord...
Når du går i TV-forretningen og forsøker å regne om alle flatskjermene til LITER. Det gjorde jeg i går, for det var en akvarieDVD som stod i spilleren, og som vistes på alle skjermene.

Og når du får abstinens fordi du ikke kommer inn på AF's sider om kvelden.
I går kveld måtte jeg se på TV i stedet! (Var siden nede igår?)
evoT
Og når du får abstinens fordi du ikke kommer inn på AF's sider om kvelden. I går kveld måtte jeg se på TV i stedet! (Var siden nede igår?)


Jeg kom heller ikke inn på en liten stund, og når jeg gjorde det var det bare ett nytt innlegg på den stunden jeg ikke kom inn, så da hadde jo ikke noen andre fått plundret så mye her heller. Regner med den var nede ja..
jeg kom heller ikke inn på AF.
da trodde jeg at jeg hadde blitt stengt ute.
creapy
Hihihi... Du er akvaholiker når man får paranoide tanker på at man har blitt utestengt... Jeg var faktisk litt inne på tanken i går selv... Tenkte at nå har moderatorene sett seg lei av alle mine løse tråder som omhandler noe helt annet enn akvariefis
Aggi
...noe helt annet enn akvariefis

Nå, Aggi?
hva er det du har begynt med?
- forresten, vil ikke vite...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap