Du vet du er en akvaholiker når... (side 19)

Inaktiv bruker
Du vet du er en akvaholiker når...

mår du bare bruker pengene dine på nyt uystyr til akvareiumene isden fo matt til deg selv =
Du vet du er en akvaholiker når...

det første du gjør om morran før jobb klokka 5 er å ta ut fisk som skal taes med for salg/bytte og du kommer hjem fra siste byttet klokka 23.30 om kvelden. Fisken må selfølgelig i karr og sengetid ikke blir før 00.30 og jobb igjen kl 05. Ja det kan være tøft å være akvaholiker skal jeg påstå
-Når man leser igjennom 37 sider om temaet "Du vet du er en akvaholiker når..." Å sitter å ler så tårene renner... For man kjenner seg igjenn i alt som blir skrevet!

-Når man er blakk, å finner ut at man kan pante flasker for å kjøpe lavastein...!?!
(Jeg gjorde faktisk det i går)... hm....
..Du kjøper dopapir bare fordi det er bilder av fisk på.
..Du bare er sammen med folk av stjernetegnet Fisk.
..Din yndlingsfilm er Finding Nemo/Sharktale (e.l)

XP
Dersom man prøver å kontrollere sin egen akvaholisme, og ender opp med å gi vekk to akvarier til en annen akvaholiker...
Er man slem, da?
Neida, ikke slem, bare akvaholikerliker
En samtale mellom to akvaholikere:
1: Nå skal jeg kutte litt ned på antall kar, for jeg har lyst å pusse opp litt i leiligheten....
2: Ja, det er jo et problem det, når en har leiligheten full av kar...
1: Ja har man mange nok, så kan man kanskje vurdere å ha så mange at man likevel dekker alle veggene...

Tenkte litt videre på dette nå, og man kan jo pusse opp disse lukene man har på veggreolene, fikse litt nedi karene, og så vips! Så er leiligheten pussa opp...
Hehehe! Ja, det er jeg som har problemet der. Jeg har en aldeles gyselig farge på soverommet (kraftig turkis - det var slik da jeg flyttet inn). Plutselig en dag slo det meg at med to akvariereoler der blir det vanskelig å male veggen gitt!

Forøvrig har jeg et annet akvaholikerproblem akkurat nå. På bergensturen min har jeg greid å tanke opp med flere akvarier, og jeg sliter med å få plass til dem i bilen når jeg skal hjem. Jeg har akkurat satt et akvarie på høykant i baksetet, og likevel blir det vanskelig å få plass til flere... Dessuten befinner det seg en sump i bagasjerommet... Snakk om å tanke opp med tanker en tanke...?
Hvor skal bikkja sitte?
Kan du kjøre frem passasjersetet såpass at det vlir 95 cm fra rygglenet på baksetet, fram til forsetet? Så kan hunden sitte framme i forsetet? Eller er hunden så urolig at det ikke går? Kanskje hunden er i bur?
Kalahr
..Du kjøper dopapir bare fordi det er bilder av fisk på. XP


Ojj! Sånt vil jeg også ha! På mitt dopapir er det bare bilde av skjell og sjøstjerner. (Var nettopp på badet for å se etter). Har fornektet akvaholisme helt til nå, men begynner sannelig å lure... er jeg også rammet?
Aggi
Hvor skal bikkja sitte? :) Kan du kjøre frem passasjersetet såpass at det vlir 95 cm fra rygglenet på baksetet, fram til forsetet? Så kan hunden sitte framme i forsetet? Eller er hunden så urolig at det ikke går? Kanskje hunden er i bur?

Kaisas plass er i forsetet. Jeg bruker ikke bur, men sikkerhetssele for hunder. Jeg tror ikke det er mulig å få lengre avstand mellom ryggsetet i baksetet og ryggsetet til framsetet, enn det er mellom baksetet og taket. Men kanskje det er mulig å kjøre forsetet så langt fram at det blir 40 cm mellom baksetet og forsetet, og så lure akvariet ned der? Da blir det høyt nok under taket. Det gikk akkurat med et akvarium som er 80 cm langt. Akvaholikere burde ikke ha vanlige personbiler, men varebiler...
...når du tror du kan snakke "Hval'sk" og finner på å gjøre det støtt bare for gøy...
ja ja ungene elsker det i hvertfall..
Akvaholikere bør ikke være aleinemødre med en to-romsleilighet som stuper i verdi heller... De bør ha god råd, svært hus, og en rik mann som er en kløpper i å håndtere silicon og glasskutter...
hva med oss menn da, er det bare å vente på at norsk tipping skal finne på å gi ut akvarier og pengepremier da eller.
eller bør vi heller prøve å få tak i ei kvinnelig glassmester.
Når man er akvaholiker:

- Går fiskene da i akvahol?
- Vil man da få vannhode?
- Det er bare en tannkrem som holder, og det er Aquafresh?
- Godlukten er vel da Aqua Velva?
- Du lytter til Aqua (Barbe girl) mens du kjører en akvamarin bil?
- Osv Osv

Shiramor
Når man er akvaholiker: [B]Redigert av Aggi[/B] - Går fiskene da i akvahol? [B]Aquavita (akkevitt)[/B] - Vil man da få vannhode? [B]Hmm. Fungerer det på samme måte som ammetåke? I såfall, forklarer det alt...[/B]
-når man skal inn å besøke "svigers" og klarer også å besøke 9 dyre/fiskebutikker på veien
Samt selge ett akvarie, kjøpe ett nytt ett, kjøpe med nye L-maller, for så å kjøpe med flere til en annen person en skal møte på veien som en egentlig bare skulle kjøpe reker av

Godt fornøyd
Du vet du er akvaholiker når...
når du bruker kjøleskapsskuffer som akvarium.
Fisken Magnus
når du bruker kjøleskapsskuffer som akvarium.

Nei, det er gjerne sånn det begynner... Men det utvikler seg til langt alvorligere akvaholisme etter dette...
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap