Du vet du er en akvaholiker når... (side 31)

-Når du bare er 14 år gammel og får beskjed av besteforeldrene dine at det er så mye vann i huset(akvarier) at du må ha egen forsikring på akvariene i tilfelle de skulle sprekke!:-/...

- når naboen din sier at du ikke skal si noe om fiskene dine hver gang du er på besøk...
Galemor
Når man skriver fisker istedetfor fikser, eller når katten heller drikker vannet fra akvariet ditt enn vannskåla si.

Kaisa har fullstendig glemt at hun har vannskål. Hun drikker av vannstampene der det står vann til mellomlagring. Faktisk var det så ille at, den gangen alle stampene var tomme, hun fortsatt glemte at hun hadde vannskål. Jeg fattet ikke hvorfor hun var så rar i magen - inntil jeg plustelig så henne lepje kraftig saltvann fra ei bøtte. Og det hadde hun gjort i minst to dager!
...når man tilbringer en lørdagskveld på en dyrebutikk sammen med andre akvarieentusiaster :o) Samt kjører 16 mil på elendig vinterføre for å være med på det.
... når man tilbringer lørdagskvelden med silikon og glass-skjærer i kjelleren og lurer på om det var lurt å forlate dyrebutikken fem minutter før alle de andre akvarieentusiastene kom, guttungen er tross alt elleve og i stand til å varme pølser selv...
...når man blir seriøst opprørt over at noen har satt Salmi-flaska i bøtteskapet, eddiken sammen med olivenoljen og posen med natron ligger i bakeskuffen helt plutselig. Hva i all verden gjør de der?
....når man plutselig synes at barna ikke har bruk for så mange møbler på rommet sitt, og stjeler skrivebordet for å bruke det som akvariemøbel
...når du stikker en tur over grenser og får nye briller, og blir veldig glad for endelig å se et skilt som sier "Nordby Fisk". Tenker "ante ikke at de hadde akvariebutikk her oppe - hurraaa" - og tusler slukøret ut med en pose seikarbonader et øyeblikk etter...
Inaktiv bruker
Når du har saga salongbordet i to og bygd det om, bare så det kan stå inntil en vegg og tåle vekten av et akvarium på soverommet.
Når du blir helt varm inni seg av å se på at TOMT akvarium. (bare fordi man vet hva det kan brukes til)
Inaktiv bruker
Når man kan stå i times vis og prate med en viltfremmed inne på en dyrebutikk.
Plussmedlem
Spock
Når man kan stå i times vis og prate med en viltfremmed inne på en dyrebutikk.


He, he... For et par år siden ble jeg stående halvannen time og prate med en totalt ukjent fyr på Tam Dikeveien. Måtte innom en annen butikk også, så sa etterhvert "ha det" og stakk... Bare for å bli stående og prate med samme fyren en time til i butikken til Richard (Zoohjørnet) i Østfoldhallen 10 minutter etterpå.... :-p
Haha Morsom tråd dette, og sikkert mange som kjenner seg igjen i det som blir skrevet.

.....når du pirker ut en stein fra grunnmuren til garasjen, fordi den passer perfekt til akvarie-innredningen. (Grunnmur uten betong).
Når man er syk og hjemmeværende, orker knapt å stå oppreist på egene bein, men henger stadig (les; sittende på en hentet kjøkkenstol) rundt det nye 540 liters karet gubben i huset har skaffet seg mens han fikser med det.....
Når man kaster ut spisebordet og stolene for å få plass til et par nye kar. (Hva skal man med spisebord? Samler seg jo bare rot oppå det.)
Inaktiv bruker
Når man er 21 år og har akvarie i stede for tv. (Mindre reklame og ingen lisens...)
haha spock, kjenner meg igjenn der ja ^_^



-Når man setter opp akvarium foran peisveggen istede for peis, siden peisveggen er så fin som bakrunn

-Når man kan sove seg forbi brannalarmen, men vokner av at filterpumpa lager "luftlyder"

:P
Inger Anne
...iPhonen din autokorrigerer "namdaling" til å bli "mandarinegg".

Mens andre sliter med at autokorrekturen på iPhonen er sexfiksert, er min fiskefiksert. I går syntes telefonen at jeg heller burde skrive småørret i stedet for snåle.
Inger Anne
[QUOTE=Inger Anne]...iPhonen din autokorrigerer "namdaling" til å bli "mandarinegg".

Mens andre sliter med at autokorrekturen på iPhonen er sexfiksert, er min fiskefiksert. I går syntes telefonen at jeg heller burde skrive småørret i stedet for snåle.

liker den tlf jeg.
Når du sitter i vinduet og betrakter fuglene som du har lagt ut mat til og tenker på dem som en STIM, når hele flokken plutselig letter.

Når du plutselig begynner å omtale flaggspetten som RØDSPETTE.
Når du stadig kjøper nye bøtter og skjøteledninger, men alltid mangler det når du skal bruke det...
Tilfeldig bekjentskap
© Dag L.Fjeldstad
Reklame for plussmedlemskap