Du vet du er en akvaholiker når... (side 33)

Når du bare må titte daglig på blomsterpotta fordi det står Amano på den...
...du bruker en bit luftslange som sugerør i smoothien...
Sissimor
...du bruker en bit luftslange som sugerør i smoothien...

Er det rart man får andemat overalt?
-når du finner javamose i de nyvaska klærne
...du er så fornøyd med å ha fått tak i doruller med fisker på, at du helt reelt vurderer å sette en rull i vitrineskapet på stua.
... når fisk får bli med på telttur (skal kjøpe fisk mens jeg er i Trøndelag, og skal overnatte i telt på veien tilbake igjen til Østlandet).
Du vet du er akvaholiker når du kaller menneskababyer for yngel..
...når 9 åringen sier at det der er min fisk og peker på kaninen .
....når du leser alt dette høyt mens du ler og koser deg, og kona ser rart på deg og sier "Det er bare akvaholikerer som synes alt det der er morsomt!"

Kona mi er rar ;.)
..... når du foteller at du må vanne fiskene dine og ikke skjønner hvorfor ikke akvarister ler.
... når du gleder deg til å få fluer og mark i posten...
.....når du drikker 1 liter akvarievann i uken!
Når det skummer i potetkjelen og du tenker " Jøss, det var ett stort skummrede det "
Når man fortvilt prøver å selge en 720 liter man ikke har plass til, og ender opp med å kjøpe 5 stk 720 til på under en uke med motto.. det er bestandig plass til ett akvarie til...
.....når du stadig drar hjem stein som kan være fine å ha i akvariet, et akvarium du ennå ikke har skaffet deg, og som du heller ikke har plass til. Resultat: steinrøys i hagen i stedet.

.....når du tråler loppemarkeder etter nips og fat med fiskemotiver. Resultat: et hjem som begynner å ligne et loppemarked.
Du vet du er akvaholiker når...
Du setter opp LiveStream kamera forran akvariene dine, før du drar på ferie, for å se på fiskene dine ^^
AkvariumBoy
Du setter opp LiveStream kamera forran akvariene dine, før du drar på ferie, for å se på fiskene dine ^^

Haha, satt og tenkte på det samme selv her om dagen :p
Må bare finne et kamera med nok vidvinkel, eller som kan styres via web/app
Plussmedlem
Torbjørn Jørgensen
[QUOTE=AkvariumBoy]Du setter opp LiveStream kamera forran akvariene dine, før du drar på ferie, for å se på fiskene dine ^^

Haha, satt og tenkte på det samme selv her om dagen :p
Må bare finne et kamera med nok vidvinkel, eller som kan styres via web/app

Det derre er er heelt logisk for meg da, jeg har bare ikke fått kjøpt kameraer... :-p
Når ikke akvarist vennene dine begynner å klage på andemat etter du har vært på besøk. O.o
Når du ofrer nattesøvnen for å sette opp kjærestens kar mens han er på jobb, som takk for å få lov til ha kar nr 3 på rommet
Tilfeldig bekjentskap
© Fredrik Kildal
Reklame for plussmedlemskap