Malle passende til et 54 liter kar ?

Har noen forslag til en type sugemalle som ikke vokser ut av mitt 54 liters kar ? Har prøvd å søke her på akvaforum, men kommer til kort når jeg skal velge familie...
Hva med noen kinesiske algespisere, de er herlige arbeidere.
Mufcy
Otto:)

Hehe, nå har jeg allerede 3 stk Crossocheilus langei til å spise alger, men sønn min er så opptatt av maller, så jeg kunne tenke meg ei malle som jeg kan kjøpe en mallehule til, og da blir den jeg har fra før for stor etterhvert. En ancistrus hørtes bra ut. Fin var den også

Den jeg har fra før er forresten for tiden på "opprydningsoppdrag" i 19 literen, der det har blitt en del alger på glasset. Har aldri sett den så aktiv før som nå....
Ancistrus'n er fin ja ;D har nettopp kjøpt meg en selv :p
Ancistrusen er praktfull, men zebra pleco går og. det står at den blir ca.10 cm så det skulle nok gå tror jeg
TA en titt på den.
Mats Henrik Oldebråten Hansen
Ancistrusen er praktfull, men zebra pleco går og. det står at den blir ca.10 cm så det skulle nok gå tror jeg TA en titt på den.

Sebra pleco er ikke akkurat den billigste fisken du kan få tak i, med en pris rundt 1250kr...
har sett den til 3-400 i noen dyrebutikker eller så har jeg blandet den med en annen
Viltfanget ancistrus kan komme opp i 100 kr. Det kostet min. Men en annen plass koster en liten ancistrus 50 kr

Det som er bra med ancistrusen er at den vokser såpass tregt at den vokser ikke ut med det samme...
Ancistrus
Hei ancistruser er kjempeflittige, og de er ganske enkle å ha, men har du tenkt på eplesnegler, de er også ganske kule held og god orden i akvariet.
denne da
Klovnepleco . den er nydelig og heller ikke så dyr(ihvertfall ikke der jeg kjøpte min i går). så ancistrus til 39 kr i går i skien på mx

sport.men det er jo litt vel langt. ancistrus er jo også en fin malle. Klovne pleco kan man fint kjøpe en gruppe og ha mange skiferhuler til dem for å få yngel. se bilder av den her på AF. har ikke lagt ut noe bilde ennå.
Æsj, nei snegler syns jeg ikke noe om, men jeg gikk til innkjøp av to stk ancistruser. Er kjempefornøyd med de. De farer rund hele tiden i motsetning til Plecoen min som jeg sjelden ser noe til...
Gratulerer med ancistruser da

Har både en ancistrus og en liten skokk eplesnegler jeg eplesnegler er slett ikke noe æsj, de er ganske flittige. Men tenkte det samme selv helt til jeg kjøpte min første :p
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap