Min nye kampfiskhann er kommet :)

Ville bare vise frem min nylig anskaffede kampfisk i typen CT. Han heter blade

Den fargen han har stemmer best på bilde en der blitz ikke er brukt.

Er han ikke nydelig? ;D

Veeel.. det er en kampfisk.
Dvs kjedelig.

Er det ikke flott at folk har ulik smak?

Gratulere med nye fisk
har jo flere fisker i annet kar, men syns kampfisker er så fine

Blitt kjedelig om alle har hatt samme smak ja.
Han var flott! Gratulerer!

Regner med det første bildet hvor han ser blå ut er det som viser hans rette farge?
jepp, det er det første bildet som viser hans rette farge ja )
Kampfisk er og blir noen av de flotteste skapningene i et ferskvannskar. Ser ut som en "alien" i ansiktet der de majestetisk svømmer sakte rundt i karet og hersker over domenet sitt. (selv om jeg ofte opplever at de er ganske pysete..he-he).

Gratulerer! Ordentlig fin var`n!!
Shlush
jepp, det er det første bildet som viser hans rette farge ja ;))
Elsker dyp blå fargen! Min Splendens har den samme fargen.
Han ligner min nyanskaffede CT han
Samme farver.
m-m, han er konge han her vertfall Klikker litt på sneglen om den kryper for raskt :p
Hei
eg har en knall rosa kampfisk hann og hann har røde flekker på sløret sitt =)
han er veldig snill med alle kampfisk damene mine.. eg har 3 stk kampfisk damer =) og det er kun en han isje liker så veldig godt det er en rosa som hann... veldig morsomt når han skal jage litt på di andre fiskene.. han gjemmer seg i "slottet sitt" og når fisken kommer forbi fyker han på di..

vil du ha skumrede?
eg har gjort sånn att det er luft inni slottet og der har han ett stort skumrede med yngel i =) men han jager kun di andre fiskene når di nermer seg slotte.. og det er dt eneste han gjør.. kjempe stolt over han=)
Skumrede ja, lager han det uten damer i nærheten? Har ikke noe slott til ham jeg da, men en slags annen ting. Men er ikke mulig å ha luft i det :p

Ellers har jeg plante i bunnen å så har jeg flyteplanter til ham
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap