Finnes det røde malawiciklider?

Jeg synes at de gule og blå malawiciklidene er kjempefine, men skulle gjerne ønske meg noen røde. Hvis de finnes?

Noen forslag?
Anbefaler Labidochromis hongi super red top eller Labeotropheus trewavasae chilumba/ochre
Røde...
Hongi og chilumbaene som er nevnt er flotte, men jeg må også få nevne Auloncara sp. "Firefish" eller Dragonblood. Aulonocaraene er avhengig av fin sandbunn for å trives, roligere enn mbunas og vil ha en litt annen diett. Firefish er sterk oransje mens Dragonblood er rød-oransj m/islett av neonblått. For dem som insisterer på viltfanget fisk, så er dette en "fargeart" som kun finnes i akvarier/fangeskap etter målbevisst oppdrett med de mest fargerike oransje aulonocaraene... (Ofte har auloncaraene blå hoder - ikke disse )
richard82
Anbefaler Labidochromis hongi super red top eller Labeotropheus trewavasae chilumba/ochre

Vet du hvor man kan få tak i disse? Ingen av de lokale dyrebutikkene her selger de.

Til dere som skal til Moss på storauksjon 13 april!!!

Kan dere gi meg et lite hint hvis dere har noe spennende malawiciklider å selge?
Sjekk Aulonocaraene eller Tropheusene!

Et par eksempler:
http://cichlidae.com/gallery.php?genus=Tropheus
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=1179&tab=3&image=3882

Hvor lett de er å få tak i vet jeg ikke. Det er, jo, nesten bare golden og socolofier samt delfinciklider i handelen!
Jeg har et par med lab trew. chilumba for salg her på forumet...
Yngel av rød hongi kan også muligens skaffes
2nelise
Vet du hvor man kan få tak i disse? Ingen av de lokale dyrebutikkene her selger de.

Prøvd å få noen til å bestille til deg?
richard82
Jeg har et par med lab trew. chilumba for salg her på forumet... Yngel av rød hongi kan også muligens skaffes

Men du bor i oppegård, blir jo litt langt unna Tønsberg?
MC Darup
[ Prøvd å få noen til å bestille til deg?

Nope, ikke ennå. Bør vel kanskje vite hva jeg vil ha før jeg evt. kan be de om å bestille til meg.
Om du har tenkt deg til Oslo, kunne vi sikkert fått til levering der
hongi red får du kjøpt på tam på Alnabru. det er ikke så langt å kjøre til fra Tønsberg.
Plussmedlem
Hva med en tur til Santron? Ikke så langt fra Tønsberg.
Jeg har aldri vært der selv, men har hørt at de har mye Malawi der av høy kvalitet.
Ser nå at hjemmesiden deres ikke fungerer noe særlig, men håper da at de fortsatt driver butikk
richard82
Om du har tenkt deg til Oslo, kunne vi sikkert fått til levering der;)

Jeg har ikke tid å søke opp de du har akkurat nå, men skal se på det senere.

Godt mulig at vi kan ta en Oslo tur til helga.
Loomis
Hva med en tur til Santron? Ikke så langt fra Tønsberg. Jeg har aldri vært der selv, men har hørt at de har mye Malawi der av høy kvalitet. Ser nå at hjemmesiden deres ikke fungerer noe særlig, men håper da at de fortsatt driver butikk :)

Hvor er Santron da? Jeg er ikke så himlanes kjent her nede da jeg ikke har bodd her så lenge.
Ritus
hongi red får du kjøpt på tam på Alnabru. det er ikke så langt å kjøre til fra Tønsberg.

Hvor ligger Alnabru i forhold til Tønsberg da? Er ikke så veldig kjent her nede ennå.
Plussmedlem
Santron.no med adresse etc. fungerer ikke så bra, men jeg fant en diskusjon på AF her.
Loomis
Santron.no med adresse etc. fungerer ikke så bra, men jeg fant en diskusjon på AF [URLBLOCK1].

Men vet du hvor det ligger i forhold til Tønsberg? Er det i vestfold?
Loomis
[URLBLOCK1]. Tror jeg.

Jeg gikk på gulesider og søkte på Hemsveien 16, 3178 Våle, fikk kun opp 4 privatpersoner???

Så prøvde jeg å søke på Santron Våle men ingenting kom opp....

Heter butikken Santron?
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap