Endelig fåt diskus (side 5)

Inaktiv bruker
det beste med akvariumhobbyen er å sdudere lifsyklusen til ciklider som paser egg og yngel det er virkelig en lererik opplevels det jeg synes er best i akvariumhobbyen er å sdudere er akvariums økosystem i store for andringer som er virkelig gøy.jeg siter gjerne en god sdun og ser oppi ddet største karet mitt før jeg leger meg om kvelen.
David Gabrielsen
det beste med akvariumhobbyen er å sdudere lifsyklusen til ciklider som paser egg og yngel det er virkelig en lererik opplevels det jeg synes er best i akvariumhobbyen er å sdudere er akvariums økosystem i store for andringer som er virkelig gøy.jeg siter gjerne en god sdun og ser oppi ddet største karet mitt før jeg leger meg om kvelen.


Det er bra!

Noen av di beste opplevelser jeg hadde da jeg var på din alder var en 375 liter med tre par av sebracichilder. Dette er et minne jeg aldri glemmer. Den største het Burre og hadde en personlighet som jeg fremdeles minner med latter. Alle parene fikk unger og med det helt utroligge opplevelser. Jeg hadde også arten i 2007, til stor glede for ungene og meg.
Tilfeldig bekjentskap
© Kim F
Reklame for plussmedlemskap