Palettciklide egg
Postet 20.04.08 kl 17:39
Postet 20.04.08 kl 18:03
Postet 20.04.08 kl 18:05
Postet 20.04.08 kl 18:21
Postet 20.04.08 kl 18:22
Postet 20.04.08 kl 18:50
Postet 20.04.08 kl 19:18
Postet 20.04.08 kl 20:40
Postet 20.04.08 kl 21:05
Postet 20.04.08 kl 21:08
Har aldri hørt om at de legger egg på to steder samtidig
Men - nå leser ikke det vi leser om hvordan de "bø" oppføre seg heller! Hehe.
Mine gjorde heller ikke det - og la egg oppå kokosnøtthula istdet for inni.
Håper de klarer å holde tritt med egg to steder, ellers kan de trenge et par "øvingsrunder" før de får taket på det og klarer å få yngelen til å overleve. Det er ikke alle som trenger det, men en del.
Lykke til i hvert fall! De er utrolig fasinerende å følge med på, og bedre blir det når ynglene klekker og de tar de med ut på tur. Flott å se hvordan de bruker hele kroppen til å "snakke" med barna sine
Men - nå leser ikke det vi leser om hvordan de "bø" oppføre seg heller! Hehe.
Mine gjorde heller ikke det - og la egg oppå kokosnøtthula istdet for inni.
Håper de klarer å holde tritt med egg to steder, ellers kan de trenge et par "øvingsrunder" før de får taket på det og klarer å få yngelen til å overleve. Det er ikke alle som trenger det, men en del.
Lykke til i hvert fall! De er utrolig fasinerende å følge med på, og bedre blir det når ynglene klekker og de tar de med ut på tur. Flott å se hvordan de bruker hele kroppen til å "snakke" med barna sine
Postet 20.04.08 kl 21:13
NilleHar aldri hørt om at de legger egg på to steder samtidig :) Men - nå leser ikke det vi leser om hvordan de "bø" oppføre seg heller! Hehe. Mine gjorde heller ikke det - og la egg oppå kokosnøtthula istdet for inni. Håper de klarer å holde tritt med egg to steder, ellers kan de trenge et par "øvingsrunder" før de får taket på det og klarer å få yngelen til å overleve. Det er ikke alle som trenger det, men en del. Lykke til i hvert fall! De er utrolig fasinerende å følge med på, og bedre blir det når ynglene klekker og de tar de med ut på tur. Flott å se hvordan de bruker hele kroppen til å "snakke" med barna sine :)
skal prøve og få tatt bilde av de og deres to huler jeg
Postet 20.04.08 kl 21:16
Postet 20.04.08 kl 21:37