Kan skjørtetetra gå med ett ynglende par paletter?

hei kan skjørtetetra gå med ett ynglende par med paøetter??

De vil bli jaget, så man må ha litt størrelse på akvariet. Men i ett kar i str anbefalt paletter bør det gå bra. Men de vil ta yngel hvis de får sjansen.
ok jeg har ett 98liters kar så da burde det gå bra??
Palleter bør vera aleina i eit kar når dei yngler.
Mine fekk yngle og dei jaket fiskene hele tiden.
Eg vill ikkje anbefale å ha andre typer fisk i når du har eit på 95 l
det kommer an på hvilken fisk det er. Skjørtetetra er såpass rask at de kommer seg unna, det er vertfall min mening
Skjørtetetra har eg aldri hatt
eg hadde dei i lag med sølvhaier og det gjekk ikkje godt
Jeg hadde skjørtetetra ilag med ynglende palettciklider i 50 liter uten noen problemer, så tror det skal gå bra i 98 liter også )

(det var dyrebutikken som sa at de kunne gå i 50 liter :/ 50 liter er nok litt lite til palettene mine. Så jeg skal selge dem nå da Men det gikk hardt utover guppyhannene mine, som dyrebutikken sa at også kom til å gå bra :/ Men i 50 liter så gikk ikke dette særlig bra. Men skjørtetetraene fikk være i fred som regel)
Du får se hvordan det går. Når jeg ser hvor mange palettbarn mine fikk, så kunne jeg nesten hatt lyst å hatt noen skjørtetetra oppi der...

Sikkert sjokerende å høre en sånn uttalelse, men populasjonen av paletter holdt på å få karet til å tippe over når det gjaldt vannkvalitet...
Da jeg solgte dem, så var det over 60 palletter fordelt på 3-4 kull som hadde klart seg i 152-literen sammen med vennlig stimfisk og SAE... Jeg måtte ødelegge hele innredningen for å få fatt i alle. :O
Kanskje det lønner seg å ha noen fisker som spiser litt yngel ja ) Ble dårlig med yngel på meg gitt :/ men var første gangen de var foreldre å da =)
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap