Eit slaks "kjøttsår" på sommerfuglcikliden

Inaktiv bruker
Hjelp!!
Eg lurer felt på kva dette kan vere! Noken som kan hjelpe meg, eller har opplevd noko liknande?
Kanskje det er den Øreålen som har tatt seg et javs ?
Hos meg har ancistrusen vært og tatt en jafs av hunnen min.. Den dumme malla. Han er veldig hissi når det er foring, og da går han på alt annet og jager...
Inaktiv bruker
Nei, det er ikkje øreålen, det er bare eit bilde eg har. Det ser ut som om det er ein "bull" som har vokse ut, og blitt bitt av. Kan prøve å ta bilde, men det kan bli litt vanskeligt.
Inaktiv bruker
"Flekken" over øyet.
Inaktiv bruker
Ein liten oppdatering. Sommefuglen dødde 2 veker seinare, og det såg ut som ein "svull". Eg har fortsatt damo, og tenke på å skaffa meg eit nytt par så den ikkje blir einsom.
Odd Arne Hella
Ein liten oppdatering. Sommefuglen dødde 2 veker seinare, og det såg ut som ein "svull". Eg har fortsatt damo, og tenke på å skaffa meg eit nytt par så den ikkje blir einsom.

ikke kjøp et par men kjøp en fisk av motsatt kjønn. Ellers blir den fisken som ikke får partner, jaget og mobbet av paret Om du ikke har veldig stort kar da.
Inaktiv bruker
Ja, kansje. Men eg tenkte eg skulle kjøpe hann og hunn, så kansje det blir eit par av ein av partene. Såg noken veldigt fine sommerfugler i dag på tropehagen zoo, og har tenkt på å kjøpe gutt og jente. Eg såg og att eit par av hunnene hadde ein sterk rødfarge i buken, og lurer på kva det vil seie. Eg trur ikkje det er ei hu i lek, men vett du noke om dette?
Har hørt at de er røde i buken når de er parringsklar altså at de er klar for å gå i lek ) Men jeg foreslår at du kjøper en ny hann til damen din... Med mindre du leverer henne inn. Dumt at en blir mobbeoffer og føler seg utenfor.
Inaktiv bruker
ja, kan vere dumt det. Men eg skal snart sette opp eit nytt kar, som eg tenkte henne i. Kan bli til att eg kjøpe to hanner og en hunn kansje?
Hvis du har stor nok plass til 2 par så ville vel det være bra
Tilfeldig bekjentskap
© Dag L. Fjeldstad
Reklame for plussmedlemskap