Vestfold akvarieklubb (side 10)

Halla folkens!
Tok og endret litt på det referatet Anne la ut tidligere her i tråden.

Møtereferat Årsmøte i Vestfold Akvarie Klubb

Utrolig synd at det var så få med på årsmøte. Her hadde man en utrolig god sjanse til å kunne være med å bestemme forskjellige ting, oxo dukker nesten ingen opp.

Det ble lest opp årsberetningen for klubben i 2008, må si det har vært en turbulent oppstart med mye utskiftninger I styret osv. Men vi har da kommet I mål med oppstart av klubben og videre mål vi har satt oss fore.

Det ble bestemt at de som nå sitter i styre vil fortsette med det (var jo ingen til å nekte så da så)
Eneste forandringen var nytt styremedlem, nemlig Kjetil Hansen fra Horten.

Styret ser dermed slik ut etter valget:

Leder: Jan Rune Røed
Nestleder: Anett Kristiansen
Kasserer: Anne Holbu Nielsen
Sekretær: Susanne Lillejorde
Styremedlem: Kjetil Hansen

Budsjettet ble lest opp og godkjent, ikke så mye å si der, vi har 520,50,- i kassa for tiden, dette vil bli overført til konto i løpet av nærmeste fremtid, eller at vi beholder det som en kontantsum i klubbkassa.

Det ble bestemt priser på kontigenter (her var det heller ingen som hadde noen innvendinger)

Kontigentene ser dermed slik ut for 2009:
Kontigenter inkludert NAF medlemskap i prisen:
Enkelt medlemmer: 150,-
Familie: 200,-
Senior: 100,-

Som medlem vil man få tilsendt NAB bladet og andre goder (disse vil listes opp senere)

Det er fremdeles ingen webside oppe og går for klubben, nestleder er satt på saken og vil jobbe med det, ellers lages det en midlertidig side under NAF domenet.




Vi stemte oxo paragraf 9 ut.

§ 9 Etter ønske fra vår hovedsponsor, Maxizoo Kilen, er det ikke lov å omtale butikken negativt i ulike fora på nett.
All kritikk skal gå direkte til butikken og eventuelt personen det gjelder.
Da dette er hovedsponsors eneste kriterie for å sponse klubben er dette akseptert ved flertall på første klubbmøte.
Brudd på denne avtalen vil medføre utestengelse fra butikken og eventuelt også klubben.
Dersom flere sponsorer kommer til etter hvert, vil dette også gjelde disse.

Etter årsmøte var det brownies, muffins, brus, kaffe og "vanlig" møte
*Her tok vi opp hvem i nærmiljøet det går ann å kontakte for foredrag.
*Vi diskuterte bruken av nick som et ønske å være anonym på forskjellige
nettsteder og at dette burde overholdes, men mest sannsynlig ikke blir det
grunnet tankeløshet.

Vi hadde som vanlig en hyggelig kveld med gode diskusjoner (husker ikke alt akkurat nå)
Men vi ønsker å høre medlemmers ønsker, enten det er ide til foredrag/ foredragsholdere osv, ting vi kan ta opp på møtene eller alt mulig man lurer på.

Håper på stort oppmøte neste gang vi har klubbmøte og husk 15 mars kl 12:00, er det storauksjon i Larvik, som er et samarbeidsprosjekt mellom Larvik, Grenland og Vestfold Akvarieklubber. Bare å spre det gode budskap videre folkens .

Vennlig hilsen

Jan Rune Røed: Leder

Anne Holbu Nielsen : Kasserer
Heisan!

Det hadde vært koselig å kommet på møtene. Men jeg er på jobb hver torsdag kveld, så det passer så dårlig for meg.....
Klubbmøter
Halla!

Synd det da, men vi har av og til hjemmemøter i klubben også. De er som regel lagt til helgene. Du er hjertlig velkommen da. Ellers så har vi den kommende storauksjonen i Larvik den 15. Mars.

Mvh Jan Rune

Leder VAK
Hmm disse hjemmemøtene kunne jeg godt tenkt meg å vite mer om
Det har nemlig aldri kommet meg for øre før :P
Hellu dollface!

Kan ikke fortelle deg alt vettu

Mvh Jan Rune
jasså, de er bare for spesiellt inviterte altså? :p
Tror det, iallefal siden ikke vi har hørt no om det ;P
Galemor
Tror det, iallefal siden ikke [B]vi[/B] har hørt no om det ;P


Hadde du lest årsberetningen jeg laget til Generalforsamlingen vi hadde om torsdagen, så ville du sett at vi faktisk har hatt 2 hjemmemøter ifjor. Dette var hos Terje og Ann-Catrin

Mvh Jan Rune
Hmm jeg var på et av dem, men mente det at begge var på en torsdag??
Galemor
Hmm jeg var på et av dem, men mente det at begge var på en torsdag??


Ja, det har du nok helt rett i da

Men det var hjemmemøte da

Mvh Jan Rune
He,he!

Vi får prøve hardere framover vi da

Ellers så er klubben nå offisielt meldt inn i naf og vedtekter, kalender og kontaktinfo om klubben kommer etterhvert ut på naf sine hjemmesider: www.akvarieklubb.org/

Sliter litt med tilgangen til de gamle NAF sidene her, som jeg skal være administrator for. Ellers hadde de kommet inn der allerede ikveld.

Mvh Jan Rune
Vi får bli flinkere til å holde hjemmemøter i helgene da. Kanskje mioo kunne tenke seg å åpne hjemmet sitt for oss Der er det nemlig mye fisk
Skulle gjerne hatt her, men det får vente til snøen går.
Ikke noe problem det!

Tar gjerne første møte her hos meg en helg jeg vettu

Ellers er det ikke noe problem å komme til deg også. Jeg har 4x4 , piggdekk og antispinn

Mvh Jan Rune
He he har du brøyter på den å eller klarer den å kjøre gjennom det snølaget som er nå, er ikke brøytet de siste hundre meterne vettu, tror ikke naboen blir særlig glad om vi fyller opp gårdsplassen hans med biler heller
Jan Rune Røed
He,he! Vi får prøve hardere framover vi da ;-) Ellers så er klubben nå offisielt meldt inn i naf og vedtekter, kalender og kontaktinfo om klubben kommer etterhvert ut på naf sine hjemmesider: www.akvarieklubb.org/ Sliter litt med tilgangen til de gamle NAF sidene her, som jeg skal være administrator for. Ellers hadde de kommet inn der allerede ikveld. Mvh Jan Rune


Hmm vi må begynne å finne ut hvem som er medlemmer da og kreve peng *gni seg i hendene med griskt glimt i øyet* :P

Neida de som ønsker å være medlem kan godt si ifra her oxo blir det sendt mail ang betaling.
Man trenger ikke være medlem for å komme på møtene, men hvis man ønsker naf bladet i posten og annen generell informasjon som bare vil bli sendt medlemmene er det best å være medlem. Er som sagt bare snakk om en liten engangssum.
Her kan dørene åpnes for alle som vil se hva vi har.
Det er vel 13 akvarier her nå som er i bruk. Og noen fisker som bor i dem, alt fra nyfødte yngler til voksne fisker.
Just say the word

Jeg kan nåes på 98842639 for å ordne med møtet?

Mvh Jan Rune
Da er det under en uke til neste møte.
Torsdag 26 mars klokka 19.00 i tredje etasje på krizoo.

Det blir saltvannsforedrag (med den nye prosjektoren vår)
Besøk av ...... (hemmelig) :P

Så bare å komme

Får se om vi klarer mekke sammen noen kaker igjen, sist lagde vi masse men ingen kom, så kanskje det er best å droppe kaker, virker som det skremmer bort folk ;P
Sjokokake = Bøøøøø!

Nei vi får nok bare holde oss til noen enkle muffins eller noe sånt. Men kaffe blir det da. Tar med litt brus også. Regner med at vi får kjøpt in et par brett med brus på Sverigeturen vår i morgen.

Ellers kan jeg nevne at det blir holdt saltvannsforedrag denne kvelden. Foredragsholder er Jan Rune Røed, kjent fra blant annet NAF styret og Drammen Akvarie Klubb for å nevne noe.

Dæsken "døtte" det er jo meg det jo


Mvh Jan Rune
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten
Reklame for plussmedlemskap