Vestfold akvarieklubb (side 11)

Husk møtet til torsdag da:P
Jupp møte til torsdag, sitter her med potte tett nese og sår hals, håper det gir seg før torsdag. Er det noen som melder seg frivillig til å bake?? Kan se om jeg rekker mekke sammen noe etter jobben, ikke brownies denne gangen tenker jeg.

Nesten hele styret var jo med Drammen akvarieklubb til sverige på lørdag, så da kjøpte vi likesågodt inn litt boksbrus. De blir solgt for 10,- stk som inntekt til klubben.

Det er for hvem som helst å komme, de som ønsker å være betalende medlemmer og få litt "medlemsgoder" sier ifra til meg, enten på mail eller møtene osv, slik at jeg får sendt ut giro og dere blir registrert til NAF.
Ellers vil jeg bare minne om at alle klubbene på en måte jobber sammen, slik at man gjennom klubben sin kan få tilgang til andre klubbers arrangementer (skrives det sånn tro) etc.

Håper det kommer en del folk igjen, klubbmøtene er koselige sosiale tilstelninger med foredrag, klubbauksjoner og masse fiskepreik. ;D
Samme om du har holdt på i mange år eller bare noen uker, vi ønsker alle velkomne.
Klubben er til for å hjelpe hverandre og for å samle "folket". :P

Snørrklemz fra Galemor ;D

Her sitter jeg og snørrer videre, men skal da på møte må vite, er jo bare en gang i mnd.
Får vel mekke no muffins til ikveld (skal vaske hender og ha på munnbind

Ellers vil jeg bare si at det kanskje mest sannsynlig blir tatt noen bilder idag, så de som vil kan "pynte/sminke" seg.

Da sees vi ikveld da folkens
Husk møtet i kveld folkens, kl 1900 hos Krizoo
Hei folkens!

Bare minner på at ikveld blir det saltvannsforedrag av undertegnede.

Møt opp og lær litt om saltvannshobbyens mange gleder.


Beklagligvis dukker ikke reporteren fra Tønsbergs Blad opp ikveld, men lovet å komme på neste klubbmøte i April.

Da kommer jeg til å holde et foredrag om hagedam. Dette foredraget kommer jeg også til å holde for våre venner i Grenland i påsken. 2. påskedag, Ca den 9.e om jeg ikke husker helt feil. Robert lovet å påminne meg

Mvh Jan Rune Røed
Ærbødig leder VAK
Hei hallo, vil bare dele gleden fra enda et møte i klubben.

Det var hele 5 oppmøtte idag, med unntak av at 4 av oss sitter i styret var det et medlem der, takk til deg Tom.
Det ble servert muffins og man kunne kjøpe brus evnt ta kaffe.
(tror virkelig jeg må slutte å bake, blir jo færre og færre for hver gang)

Det har blitt bestemt at møtedagen flytter fra siste torsdag i mnd til siste onsdag i mnd. Vi håper dette vil gjøre det lettere for flere å komme, da torsdag er langdag og de fleste gjerne vil handle og slik, evnt jobber.

Ellers lærte vi jo enda mere spennende fra det vandrene leksikonet Torstein på Krizoo. Så nå blir det vel snart rekefangstur til sør amerika
Det er nemlig reker i sør amerika og, men grossistene der fanger etter etterspørsel, ikke som i asia hvor de fanger og lager et marked for varen/reka.
Så nå er det bare å bestille folkens ;D

Jeg prøvde meg som foredragsholder og fortalte levende om saltvann, har aldri hatt og har aldri vært borti det egentlig, bare hørt fordraget et par ganger før, jo oxo har jeg bada i saltvann da.
Jeg syntes selv jeg var utrolig flink, men lytterne får vel komme med sine meninger. Gøy hadde jeg det iallefal og det viktigste kom vel frem, inne alt babbelet mitt

Så da er neste møte onsdag 29 april i tredje etasje på krizoo.
Vel møtt
Ja det der sier vel ganske mye om hva de andre mente ;D
Jeg syns du var flink jeg Anne

Veldig bra til å aldri ha holdt et foredrag før og ikke hadde du smuglest noe av materialet på forhånd en gang

Det var iallefall et hyggelig møte med gode mufins da. Blei jo litt uggen i magan i løpet av kvelden/natta, men det kan ha vært for at jeg spiste litt mange

Ellers kan jeg nevne at vi fikk gjennomført et styremøte igår kveld også.

Det ble besluttet at kasserer og sekretær bytter plass etter eget ønske.

Mvh Jan Rune
Syntes vår Galemor fortjener en 6 er i innsats, så prater vi mindre karakteren for innhold (vurdert å bli selger?).

Uansett lo godt og lenge, og det er jo det i bunn og grunn det det hele går ut på; ha det morro og kose seg sammen med andre akvarister

Dessuten vi lærte faktisk en del ang reker i søramerika og faktisk en ting eller to om saltvann også til tross for uerfaren saltvannsforedragsholder...

Takk for enda en hyggelig kveld og vi sees igjen Onsdag om en måned.


Påsken
Siden det er påske og fri tenkte jeg kanskje det ville vært koselig med hjemmebesøk.
Jeg reiser ikke vekk og feirer heller ikke påsken på noen spesiell måte, annet enn at jeg da har mulighet til å holde på med fiskene.

Så derfor lurer jeg på om det er noen som har lyst til å komme en tur, enten lørdag eller søndag, det kommer ann på hva som passer best for de fleste.

Bare litt restriksjoner, det er dårlig med parkering her, så fint om det går ann å samkjøre.

Jeg vet Jan Rune kommer
Noen fler ??
Jepp!

Jeg kommer vettu

Skal jo overrøse deg med sånne svenske herliga sjokoladbullar

Har forresten kjøpt inn litt mer brus til klubben også på Sverigeturen idag.
Skal jeg ta med noe av dette på søndag?

Mvh Jan Rune
Eh er kanskje lurt det, jeg er nemlig litt blakk for tiden (og dumme regningene bare tikker inn)
Så man kan nok ikke forvente særlig bevertning, kjempfint hvis noen tar med kake eller no da og jeg har masse forskjellig te.

*se seg rundt*
Hmm må kanskje begynne rydde skal jeg bli ferdig i tide ;P
jeg kommer også oppom da Du får ta å rydde med motorsaga, det er du jo så flink til
Hadde sikkert vært morro det, men for min del blir det nok full fart med unger og familie.
He he ja, er nok mange som ikke slipper unna maset meg unger og alt annet som skal rekkes i påsken.

Da har vi satt av søndag til besøksdag her, jeg tenkte mellom 1-2, da burde de fleste være oppe og ha rukket spise frokost ;D

Kjempefint om så mange som mulig kan kjøre sammen, evnt om man møtes ved e 18 motorsenter på sem og kjører sammen derfra. (motorsenterteret ligger like ved avkjøringa til sem, fra e 18, evnt ligger radio tønsberg på samme plassen
Dette pga av mangel på parkering inni skauen her, skal høre om måking, men må ha litt priser og slikt først, oxo er det ikke alle som kommer akkurat den dagen og ..... ja :P

Skal ut å rydde med motorsaga idag, men inne tror jeg det er best jeg bruker støvsuger og slike ting, blir så mye sagflis med motorsaga ;D

av naturlige grunner sa kan jeg ikke komme idag. far bli en annen dag nar jeg har kommet meg hjem igjen :p
Hei Sanne!

Det er på Søndag

Mvh Jan Rune
er samma det, jeg kommer ikke tilbake til norge for torsdag neste uke :p
sa bare kos dere dere :p
Ja, oki!

Kos deg så mye på Jersey

Mvh Jan Rune
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap