Vestfold akvarieklubb (side 12)

Vil bare minne om åpent hus til søndag klokken 1-2.
Jan rune tar med kake og brus og ellers har jeg masse forskjellig te og saft da

Har man lite å gjøre den dagen, eller ønsker komme seg unna og kunne prate fisk, vel så ta en tur

Kjøre beskrivelse er fra sem:
Følg veien mot andebu, kjør til venstre ved skilting mot Fossnes senteret, så er det til høyre, skiltet til Dyrsjø. Så er det egentlig bare å følge veien til man ser andebuskiltet, da er det en vei inn til venstre (Buarveien), følg den og ta første til venstre på toppen av bakken (opp fra vannet igjen), så kan man parkere ved postkassestativet der.

Veldig fint om man sier ifra før man kommer, slik at hvis det blir mange, kanskje man kan kjøre sammen fra sem. (dårlig med parkeringsplasser her)
Så kan jeg møte ved postkassene og guide videre, bare husk å ta på støvler eller annet som tåler snø, det siste stykket er ikke brøytet.

Det er mulig å nå meg på 95218073
Det er lov å ta med bikkje, de kan gå løse på eiendommen her, så lenge de holder seg i nærheten, (usikker is på vannet og rådyr etc rundt om).

Hei folkens!

Bare minner om akvariemøtet på onsdag kl 19:00.
Som vanlig i 3. etg. på Krizoo.

Jeg kommer til å innlede damsessongen med et lite hagedamforedrag.
Det er åpent hus for alle!

Vel møtt!

Mvh Jan Rune Røed

Leder VAK
Jeg kommer desverre ikke før etter 8 da det er førstehjelpskurs på jobben.
Typisk at det blei den dagen vi har møte, men er heldigvis ikke så lenge
Huff dårlig timing, onsdag er lokalene på krizoo opptatt, så møtet blir torsdag som vanlig.
Fint for meg siden det betyr at jeg kan være med på hele møtet, men blir nok lite folk siden det er langhelg og fri fredag. Eller mye folk fordet de kan sova lenge fredag ;D

Altså blir møte torsdag 30april kl 19.00 i tredje etasje på krizoo.
For meg høres bare langhelg ut som en glimrende anledning/unnskyldning til å komme på Torsdag med mange venner og innvie dem i akvariets og hagedammenes store gleder!


Så flott håpe flere ser på det sånn, istedet for å stresse torsdagskveld med å komme seg til hytta, da kan man ta rolig fredagstur istedet.
Kjetilv
Blir det servering ?;)


Hei Kjetil!

Si meg en ting mister, tenker du bare på mat du eller?

Vi har Brus/kaffe og Lion sjokolade som serveres. Men ønskes det kaker og pølser kan vi vel alltids varte opp med det også

Mvh Jan Rune
Nei, tenkte på kake og drikke :P Siden det er natt til 1. mai
jada, vi skal drekke oss drita fulle og rasere butikken. spesielt jeg.
















































(som aldri har vært full i hele mitt liv.)
Ja ja :P
Jeg får holde meg hjemme jeg da, og rydde til jeg får besøk dagen etter
Eller så gjør du deg ferdig med rydding og slikt onsdag (eller på morran torsdag) så tar du toget opp, overnatter og sitter på med oss nedover igjen ;D
Hmm, har du plass til at jeg kan overnatte da?
der det er hjerterom er det husrom vettu :p
Sofaen i stua er gjesteseng, den kan slåes ut og blir da dobbel. Er no kjekke greier fra ikea vettu

Så her er det mulig å krasje, tror ikke du hører snorkinga mi helt ut i stua ;P, men kanskje luftpumpa fra kjøkkenet.
Det overlever jeg nok Da tror jeg vi sier at det er en plan Kan du hente meg på stokke stasjon eller noe sånn da? Og når?
Jeg er ferdig på jobb halv 4, så fra da og senere. Vi kunne jo evnt tatt turen til furulund og spist middag før turen går til krizoo.
Eller er du blakk (jeg har nemlig ikke så god råd at jeg kan spandere ;P), da kan vi heller handle no mat på butikken og er det sol, sitte ute og ha piknikk.
Tilfeldig bekjentskap
© Kent Evenrud
Reklame for plussmedlemskap