Vestfold akvarieklubb (side 18)

Da er det møte igjen i morgen kl 19, tredje etage hos Krizoo på Stokke.

Kan dessverre se ut til at jeg ikke kommer meg bort, isåfall håper jeg at dere andre koser dere. =)
jeg kommer hvertfall, sterkt tilbake etter mitt fraværende :p
Hei alle!

Har ikke fått avklart møte med Torstein denne gangen. Så jeg tenkte på å ta det her hos meg i Horten istedet

Samme tidspunkt som før.

Adressen er Johan Riefs Gate 20 3187 Horten (inngang fra Rustadgata)

Mvh Jan Rune
og jeg som gledet meg til å plage torstein :p
jaja, er koselig hos deg og. og nå skal du se, er det en dag hvor folk renner in døra blir det sikkert imorgen! :p
Sanne
og jeg som gledet meg til å plage torstein :p jaja, er koselig hos deg og. og nå skal du se, er det en dag hvor folk renner in døra blir det sikkert imorgen! :p


He,he!

Du får komme å plage meg litt isteden da vettu

Tror ikke det blir det store "rushet" kjenner jeg VAK folkene rett. Vi er jo ikke såå mange som bruker å stille på de faste møte på Krizoo vettu :-O

Men det er godt at alle har fått med seg at vi har bytta dag da

Ellers så har jeg jo hatt folk rennende inn døra her før jeg. Vi var faktisk over 20 stykker her en gang, Torstein inklusivt

Det var vel da jeg hadde 720 literen i huset. Litt trangt om plassen da, men det gikk da faktisk helt greit å gjennomføre det.

Fant forresten en av de de corydorasene dine i ett av karra nede i kjellern her (husker ikke helt navnet på den) så da får vi fange den og.

Mvh Jan Rune
det var det jeg trodde, det skulle være 6 stykker, ikke 5 :p stakkar liten, helt alene uten vennene sine. c126 :p
Ikke så lang kjørevei i morgen da

Sees i morgen/dag
Ja er møte ikveld skjønner jeg, synd det er lenge etter leggetid her oppe, men er jeg våken hadde det kanskje gått ann å hatt på webcam ;D Så jeg på en måte får hvert med
Hellu vennen

vår dataguru (nerd) kommer jo innom han også sier han jo selv. Kanskje han kan fixe webcammen her

Mvh Jan Rune
klokka er halv 2 på natta her, skal ta en kjapp dusj og sova tenker jeg, får vel heller bare lese imorgen
Den er grei vettu

Det ble som vanlig labert oppmøte idag også. Det var bare 4 stykker som stillte, men til gjengjeld så blei det mer rullekake og cider på diabetikerne i styret

Praten gikk livlig rundt om alt annet enn akvariehobbyen som vanlig

Mvh Jan Rune
Ja møtet hjemme hos JRR ble ikke anderledes en de mange andre vi har hatt..
Vi pratet en del om fisk, kikket langt inn i noen akvarier og sporet heftig av støtt og stadig

Oppmøtet var omtrent som det pleier i antall.

Det ble luftet å kjøpe inn for i større kvanta for å få en bedre pris og ble vel generell enighet i at dette var lurt. Dette er jo forsåvidt også et godt argument for å være med i en akvarieklubb

Vi fikk også smake på noe julesnacks som JRR's bedre halvdel lager. Det ble en stor slager og jeg vet at denne må jeg ha mer av hjem.

Neste offisielle møte for VAK blir ikke før på nyåret Onsdag 27/1. Det er uansett mulig å ta noen uoffisielle noen da ingen av de faste i klubben er vansklige å be over for å prate fisk og evnt spore av på andre temaer...

Ha en GOD JUL ALLE SAMMEN! (det føles bare rart å ønske dette til folk i November :P)
Har dere noen hjemmeside?
Ikke helt ferdig enda, men med litt hell og lykke er den oppe å går tidlig neste år.
Gjett om jeg skal sparke litt liv i denne klubben når jeg er hjemme i juni.
Må ha sommerfest vettu
Dessuten skal jeg til oklungen på sommertreffet der.

Bare vent, snart kommer virvelvinden hjem.
Hehe snarvisitt eller blir du "hjemme" en stund?

Blir greit å få galemor hjem ja
Blir en mnd, vet ikke om det kalles snarvisitt eller ikke jeg.
Naar jeg saa drar ned igjen skal jeg bli lenge for jeg evnt kommer tilbake, med mindre ting skjaerer seg fullstendig.
Saa da er det bare og komme ned pa besok vett dere.
I am back, så imorgen blir det grilling (hvis fint vær) hos JRR i horten, blir været dårlig sitter vi bare inne eller no
Så koselig om folk dukker opp, 22 juni reiser jeg nemlig nedover til varmere strøk igjen.
Skal vi si at vi starter i 3-4 tiden, da burde vel de fleste ha fått unna det de skulle hjemme iløpet av helga.

Så kos om vi treffes der da
Hei
Hva med å prøve og få denne klubben igang igjen.
vi gadd ikke mer da vi ente opp med hele to aktive medlemmer... men hvis flere viser interesse kan vi vel prøve igjen etter sommerferien eller noe
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap