Tips til forbedring av siden. (side 3)

Helge
Oksygen står ikke i ordboken...


Du kan foreslå det ordet du savner i ordlisten ved å gå helt nederst i listen, skrive inn ordet, og trykke på send-knappen.
evoT
[QUOTE=Helge]Oksygen står ikke i ordboken...


Du kan foreslå det ordet du savner i ordlisten ved å gå helt nederst i listen, skrive inn ordet, og trykke på send-knappen.

Ok, så ikke det.
Hej

Har tagit upp denna sak en gång tidigare och det är att tråden som heter ciklider borde byta namn till syd amerikanska ciklider.

Visst står det men först när man kommer in på tråden

För ser att väldigt många frågor om malawi och tanganyikaciklider hamnar där.Så detta skulle göra att de som skriver frågorna där får lättare svar och troligen fortare svar.

Om inte annat flytta på ordningen som de står i få ciklider först sedan följt av malawi/tanganyika/Viktoria sedan Discus då blir det lite mera ordning.

Hoppas att få respons på detta

Mvh Kjell

Helt enig med Kjell der. Tror mange bare ser ciklider og ikke titter lengre ned på siden.

Mvh Linda
Nå har ikke jeg lest igjennom hele tråden, så vet ikke om det er nevnt, men jeg skulle ønske det gikk ann å sette inn bilder å slikt da i profilen sin. I så fall er det bare linker jeg har fått til. Mener der man kan skrive tekst.... Som en liten hjemmeside forside...ehhh. Kunne jo blitt mye koselig ut av det
Og kanskje en annen farge på selve forumet.......
Bettina
Nå har ikke jeg lest igjennom hele tråden, så vet ikke om det er nevnt, men jeg skulle ønske det gikk ann å sette inn bilder å slikt da i profilen sin. I så fall er det bare linker jeg har fått til. Mener der man kan skrive tekst.... Som en liten hjemmeside forside...ehhh. Kunne jo blitt mye koselig ut av det


Sånn nettby opplegg mener du?:P
for å få bilder på selve profil siden kan du gå inn på
Bettina
jeg skulle ønske det gikk ann å sette inn bilder å slikt da i profilen sin. I så fall er det bare linker jeg har fått til. Mener der man kan skrive tekst.... Som en liten hjemmeside forside...ehhh. Kunne jo blitt mye koselig ut av det


Mange bekker små gjør en stor å.

Problemet med slike bilder er at de drar båndbredde. Hvis alle skulle fylle profilene med bilder ville trådene bli tunge å laste.

For ikke å snakke om hvor uoversiktelig trådene blir med bilder i mange farger. Bilder drar desverre mer oppmerksomhet enn tekst.

Å endre fargene vesentlig på forumet vil for meg være det samme som å dra sjela ut av forumet.
Geir Kristiansen
Å endre fargene vesentlig på forumet vil for meg være det samme som å dra sjela ut av forumet.

Helt enig! La fargene være som de er.
Hva med en egen akvarieside for barn eller der de kan ha en oversikt evt med bilder over barna sine akvarier. Mine to barn har akvarier og vet også flere har det. Hadde vært morro for barn å se hva andre barn har....eller var det ikke så lurt?
Kjell B
Hej Har tagit upp denna sak en gång tidigare och det är att tråden som heter [B]ciklider[/B] borde byta namn till [I]syd amerikanska ciklider.[/I] Visst står det men först när man kommer in på tråden För ser att väldigt många frågor om malawi och tanganyikaciklider hamnar där.Så detta skulle göra att de som skriver frågorna där får lättare svar och troligen fortare svar. Om inte annat flytta på ordningen som de står i få [I]ciklider[/I] först sedan följt av [I]malawi/tanganyika/Viktoria [/I]sedan [I]Discus [/I] då blir det lite mera ordning. Hoppas att få respons på detta Mvh Kjell


Synes du har et godt poeng og har tatt opp dette på bakrommet.

Regner med at hvis dette er en enkel sak og Holgeir er enig med oss så burde endringen bli foretatt.

Tack Geir

Vi får hoppas på att Holger tycker det samma.

Mvh Kjell
Kjell B
[QUOTE=Kjell Begby]..det hade varit intressant oxå och veta hur många som faktiskt läser det vi skriver. Startade en tråd här om viktoriaciklider och fick få svar så jag trodde att folk inte var intresserade .Gjorde det samma på nettakvariet och får mycket få svar men man kan se att över 1600 st har varit och läst.Så det är ju en uppmuntring att skriva mera. Så hade man vetat att folk faktiskt läser eller tittar så hade man fortsatt att skriva fast få faktiskt skriver själva på den tråden.Det visar med antall besökta på sidan att det faktiskt är intressant eller ointressant. mvh Kjell


Her er jeg 110% enig med Kjell. Kunne vært meget greit å vite hvor mange som egentlig klikker på trådene våre. Kan gi mer inspirasjon hvis en ser at folk faktisk viser interesse for det en skriver. Nettakvariet har denne funksjonen, så da burde Holger få det til også

I tillegg så ønsker jeg meg en funksjon jeg ikke har funnet ennå: Når en skriver en kommentar til en annonse og huker av for "varsle meg om nye kommentarer" så går det jo IKKE an senere å få det fjernet igjen. Dette synes jeg er veldig irriterende når jeg ikke lengre er interessert i annonsen og hva andre sier om annonsen. Og det tikker inn mail på mail med uinteressante kommentarer.

Ellers, ikke endre layouten på AF, jeg liker den totalt slik den er nå.
Geir Kristiansen
[QUOTE=Kjell B]Hej Har tagit upp denna sak en gång tidigare och det är att tråden som heter [B]ciklider[/B] borde byta namn till [I]syd amerikanska ciklider.[/I] Visst står det men först när man kommer in på tråden För ser att väldigt många frågor om malawi och tanganyikaciklider hamnar där.Så detta skulle göra att de som skriver frågorna där får lättare svar och troligen fortare svar. Om inte annat flytta på ordningen som de står i få [I]ciklider[/I] först sedan följt av [I]malawi/tanganyika/Viktoria [/I]sedan [I]Discus [/I] då blir det lite mera ordning. Hoppas att få respons på detta Mvh Kjell


Synes du har et godt poeng og har tatt opp dette på bakrommet.

Regner med at hvis dette er en enkel sak og Holgeir er enig med oss så burde endringen bli foretatt.



Såg att ni har ändrat och tycker det blev bra.
tydligt och bra!




Mvh Kjell
2nelise
I tillegg så ønsker jeg meg en funksjon jeg ikke har funnet ennå: Når en skriver en kommentar til en annonse og huker av for "varsle meg om nye kommentarer" så går det jo IKKE an senere å få det fjernet igjen. Dette synes jeg er veldig irriterende når jeg ikke lengre er interessert i annonsen og hva andre sier om annonsen. Og det tikker inn mail på mail med uinteressante kommentarer.


I mailene du får ligger denne funksjonen.
En egen lenke i mailen du klikker på for å stoppe videre mailer.
Hei.

Savner fritekst søk under avansert søk.

Dersom jeg er på jakt etter en ancistrus på 5-20 CM, må jeg vite at den er tilhører familien Loricariidae. Jeg får også opp en masse andre fisker jeg ikke er interessert i. Ikke så farlig det siste, siden Ancistrusene kommer samlet.

Søker jeg bare på Ancistrus i fritekst, får jeg istedet 281 treff.

Skulle også likt å ha en "kun med bilde" knapp. Dersom jeg er på jakt etter en ny fisk å stifte bekjentskap med, er jeg som regel ikke interssert i profiler uten bilde.
Inaktiv bruker
Tror jeg har luftet ideen tidligere her på akvaforum, men jeg tror det hadde vært kult med forslag til sammensetninger av akvarium. Hvis jeg for eksempel hadde ønsket meg et mamawi kar, kunne man gått inn på et forslag til oppbygging av et slikt akvarie. Her tenker jeg størrelse på akvarium, subtrat, innredning, eventuelle planter, fisk, eventuelt ekstrautstyr, lyssetting, vannbevegelse, temperatur, vannverdier osv. osv. Her kunne folk som har planer om å sette opp et nytt akvarium gå inn å finne inspirasjon og ideer
MC Darup
I mailene du får ligger denne funksjonen. En egen lenke i mailen du klikker på for å stoppe videre mailer.


Ikke i kommentarer på annonser nei. I mailer om innlegg i forum er denne funksjonen ja. Men ikke hvis en har huket av for å få kommentarer for andres annonser.
Slik ser den ut. Kun lenke til annonsen, ingen lenke for å stoppe den.
Flere alternativer å velge i intressefelt.....
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap