Mange bøtter vann.. (side 106)

for en gangs skyld er jeg fornøyd med hastverksarbeidene mine :p alle 3 karene går fint, og ser fine ut.
arbeidet starter med å fange inn fisk i 96 litern. hvilket betyr at jeg må tømme det helt... jeg må bare finne ut hvilken ph jeg bør sikte meg inn på i 64 litern.
karene har klarnet, skal ta nye bilder når alle bladene har detti ned. intil videre får dere bare glo på bildene på forrige side :p
delvis klare bilder fra 28 liter
[External Image]

og 64 liter
[External Image]
sitter her og vurderer om jeg skal starte med fiskefangsten ikveld, eller vente. hmmm...
kan jo ta det i 2 omganger?
nei, det stresser fisken for mye. er ferdig nå, gikk ganske kjapt å fange inn de 6. men sleit for å få ut rota, den har svellet mens den har vært i vann. skal jo selge fisk derfra, så nå er ting plassert midlertidig. gir ly til fisken, men lett å få det ut. bruker den utvendige pumpa til å flytte vann, så mye mer behagelig enn å bære 18 bøtter :p
Sanne
søttern og. det var ikke en morro start på dagen. en amano og en borneo suger død. nitritten er så vidt oransj, så tok ett hastebytte, men jeg må på jobb og har ikke tid til å bytte mere vann nå.. så får håpe resten klarer seg. whiptailen ser ut til å ha spist for mye og, kulemage. blæ. ancistrusen var oppe og tok in luft og, så jeg justerte pumpeutblåsene for mest mulig brytning. nesten alle rekene hang rundt pumpa oppe ved vannflaten og. alt så jo bra ut i går kveld -.-


Hmmmmmmmmmm sorry men tid til å logge på rommet hadde du, er ikke bare deg som har skrevet slikt, lurer litt noen ganger jeg. Loggen, så jobb, så fisk når jeg kommer hjem ??
vet dette er lenge sia, men ser det stadig

Mvh Per
PS digger det med røttene du har :.-) Rot rot som jeg vil ha det i 325liter'n når den kommer i gang + stenras i bakgrunn
30 sekunder tok det å skrive det, tapping og fylling av bøtter + ph justering tar bortimot 5 minutter per bøtte. og det var faktisk vannbytte, så logg, så jobb. beklager, men jobben kommer i første rekke. er tross alt den jeg lever av
vart litt skræmt ja...
[External Image]

[External Image]
Stemning.
[External Image]


også har jeg kjøpt meg en laptop. :p
[External Image]

en av to som turte å spise myggiser mens lyset var på :p
[External Image]
Åh så skjønne de var! Jeg har også denne coryen, men på disse bildene så den nydelig ut! Hva slags kamera bruker du? Jeg har brukt et Olympus digitalkamera til mine bilder, men er ikke i nærheten av dette.
jeg har et canon speilrefleks kamera med makro linse. og orange lasers er bare helskjønne. mine har ikke blitt noe hypre av flyttingen, ikke ennå hvertfall. ser et par ligger og glor på meg under ei av røttene :p
Har også noen orange laser som ligger og glor tilbake De fikk nytt kar i går,en 54L. Har akkurat gitt dem røde mygglarver som plaster på såret.
Min samboer har et slikt kamera du har,får bare prøve meg frem med det

Lykke til med laserne!
mine går alene i en 64 liter, bortsett fra en hær sandsnegler og noen reker jeg ikke gadd å fange. men jeg ser bare 5... håper den 6. er der et sted...
[External Image]
Så fine bilder
Sanne
din fjompenisse :p

?
du vet så utrolig godt hva en laptop er
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap