Gk,s våte hjørne. (side 19)

Inaktiv bruker
fint bilde geir
GK
Slenger inn et bilde av bladfiskprosjektet..


Kjempeflott akvarie! men hvor går kanten på karet? Det var jo så rent og pent at jeg ikke ser kanten?

Edit: ser jo nå hvor slangene støtter seg over kanten...
Takk

Nå har jeg akkurat bestillt 100 catappaløv på Ebay, det er første gangen jeg bestiller noe på et nettested... så jeg er litt nervøs for at det ikke kommer fram.

VF guppyene mine har fått unger nå, hurra jeg har aldri vært så glad for å få guppy unger som nå. Teller ni stykker, F1 unger faktisk... woaw:o
Interessant. Jeg har langt over 100 kjøp på E-bay og aldri hatt vesentlige problemer.
Ta med på klubben så kan vi snakke både om løv og E-bay.
Jeg har fått egg på sjakkbrettciklidene:)
Ahh, har en kjikkelig deilig følelse i kroppen nå, sjakkbrettciklidene har lagd egg for første gang

Hoa la eggene i kokosnøtthule dekket med eikeblader, Phen må ha vært ganske lav der for i resten av karet(I toppen hvor jeg måler ph) har den aldri vært lavere enn 7.3...
Grattis! Sjakkbrettciklider er virkelig pene fisk
Takk

Håper de vokser opp da
Det har blitt betraktelig færre sjakkbrettyngler de to siste dagene, kanskje mora ikke vet helt hvordan hun skal passe de... eller jeg som ikke vet helt hvordan jeg skal fòre dem. jaja, det er jo rundt.. tja 10-15 stykker igjen.
Kanskje hvis jeg skjerper meg litt så blir det noen som vokser opp
Corydoras pygmaeus egg:)
tittet inn i oppdrett/oppfòrings karet i sted, og så fire corydoras pygmaeus egg... tjohoo Jeg flyttet de til et yngelnett i 80 litern å skrudde av lyset, det er bare et par sverdplanter der så jeg regner med at de kan klare seg noen dager uten lys.
Dette er andre gangen de kommer med egg, håper jeg får noe opp denne gangen å
Er ikke C. pygmaeus en smule vanskeligere enn andre cory å få i lek?

Grattis i alle fall Små egg?
Tja, sånn passe store, 2/3 av et vanlig coryegg egentlig.
Nå har bladene kommet, 100 stykk kom på søndag(har bare ikke fått oppdatert noe før nå)

[External Image]


Bladene har ligget et par dager i karet
[External Image]
Inaktiv bruker
GK
:) [IMG]http://akvaforum.no/images/aquarium/17225_090429211118.jpg[/IMG]


å den var leker å se på =;-D
Yes! Da er det klart til å sette inn en innvendig bakgrunn i 73litern

[External Image]

Dette karet har jeg ikke nevnt før nå, men av det karet som knuste har jeg laget en kubiskt akvarium.
Med innvendig filtrering bak bakgrunnen... selvlaget"host host"

[External Image]


Ovenifra, Pumpen er en luftslange som pumper vann opp gjennon et rør.
[External Image]
Foresten, C.pygmaeus eggene har klekket 2/4 klekket

[External Image]
Inaktiv bruker
fint akvarium du har limt sammen der geir =
Ferdig resultat

[External Image]

Cattabaløv
[External Image]
Er ikke så dumt med et litt høyt kar, ser tøft ut. Liker bakgrunnen også, enkel og svart

Hva er målene på karet?
Målene er 40x40x40.
Tilfeldig bekjentskap
© Gerd hilde Mortensen
Reklame for plussmedlemskap