Kjetils foto og videotråd (side 29)

Jepp :p
Men hva mallene tenker vet jeg da ikke :P
I dag tok jeg steget med å kjøpe meg en ny saltvannsfisk, en treprikket frøkenfisk (i følge butikken). Fin var den ihvertfall

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Hei Kjetil!

Er det en Fiji Blue Devil (Chrysyptera taupou) du har fått deg der? Har hatt sånne før jeg. Kan være ganske hissige, men de jeg hadde var ikke så aller værst på humøret.

Mvh Jan Rune
Antok meg at det som stod i butikken ikke passa :P
Den er ihvertfall rask som bare f, og spiser som om den skulle vært sultefora i det siste.
Den er faktisk litt irritert på den andre fisken min, men han klarer seg. Han ser egentlig bare overraska ut, tror han har vært alene veldig lenge..
Det ser veldig ut som at det er den på bildene jeg så på nettet nå ja, takker
var jo svenskefarger på den der :p det skal saltvannsfisk ha, veldig sterke fine farger på de fleste
ja. Klarte å få dem greit fram også syns jeg, selv om jeg klarte å miste blitzen i vannet :P
Tror jeg må bytte batterier på den snart og
Halla Kjetil!

Er ikke så greit for butikkene mange ganger å vite hva de har inne. Tror nok ikke de har hatt saltvann veldig lenge. Hvor kjøpte du fisken?

Er det bra saltbilder du er ute etter så har jeg et par fisk her som er ganske så farge sterke da. Dory og Bubbles f.eks.

Mvh Jan Rune
Er ute etter å ta bra bilder ja
I dag fikk jeg en svær pussereke av mamma i bursdagsgave :P Kjekt å ha
Hei på du, gratulerer så mye med bursdagen. Det ser litt mere livat ut i saltvannsakvariet ditt på de siste bildene, ser no grønt no
Ja, Grutulerer så mye Kjetil

Glemte det istad jeg

Mvh Jan Rune
Takk for det.
Ja, det er en slags alger som har kommet opp, og masse tubeormer. Den steinen som fulgte med i karet var helt grå da jeg fikk det, nå er den begynt å bli rød.
Nå fikk jeg tatt et godt bilde av akvariet syns jeg, alle de tre innbyggerne. Hva syns dere?

<embed src="http://backend.deviantart.com/embed/view.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="450" flashvars="id=123139369&width=1337" height="312" allowscriptaccess="always"></embed>Salt water aquarium 2 by ~kvinorum on deviantART
Nå har det blitt skikkelig fint oppi der, noen koraller/ anemoner nå
Men den pusserreka så svær ut, aldri sett en sånn pussereke før, sikker på at det er det?? De jeg har sett er gjerne røde og gule med hvite striper.
Hvordan går det med krabbene som dukket opp fra levende steinene da??
Den var rød/hvit i butikken, men blå ved festene på beina. Ligner på de jeg har sett før, men kan jo hende jeg tar feil :P Svær er han ihvertfall, horna er 10cm lange i hver retning.
Den ene av dem er ihvertfall død, de andre har jeg ikke sett noe til.
Er noen knøttsmå anemoner og en del svamp oppi der som lever, og skummeren har skumtopp nesten hele tia nå, så det virker som at ting fungerer som det skal, endelig
Deilig da, du blir vel bitt du nå da.
Ja, guppyene mine får sette i gang å konvertere til saltvann fortere enn svint :P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap