Kjetils foto og videotråd (side 31)

Det ble både planter og fisk

En utrolig sosial helg jeg anbefaler å få med seg om man kan.
Hellu!

Ikke glem krystall rekene dine da

Fisken din, Silver (liten og nusselig koi karpe) går så fint ute i dammen her den

En utrolig artig helg var det da, men med en liten bismak for min del. Er forkjølet, vondt i halsen og har feber. Ja, å så tråkka jeg på en skarp stein i farrisvannet, den uten kullsyre Så idag er jeg hjemme fra jobb og bidrar til sykefraværsstatistikken
Hvem sa noe om at camping ikke er en risikosport

Mvh Jan Rune
Ingen karantene på silver altså :O
He he, det går nok fint likevel. Hvor er Tanko da?
Hvordan staves Tansho?

Huff så det endte opp med feber ja, selv var jeg så stressa at jeg trodde jeg hadde 8vakt og sto opp for det, halveis til jobben kom jeg på at jeg har halv 9 vakt :P
Var vanskelig å våkne idag gitt, øynene kjentes utrolig tørre og rare ut a jeg åpnet de, tror ikke de var klare til å åpne seg, tok noen minutter før jeg skjønte at den irriterende lyden var vekkerklokka. :S

Hvordan går det med de gule krabatene da??
Hellu!

Tanko kan vi godt skrive med c inni allså Tancho. Joda de fikk ikke noen karantene inne i kjelleren, da jeg ikke hadde noe annet sted å sette de foreløpig. De så jo ellers friske og raske ut, så da tok jeg liksågodt sjangsen på å sette de ut i sumpdammen. Tanko og Silver svømmer blandt de andre gullfiskene. Har allerede observert de uti der idag.
Savner en pose med masse bitte små vannplanter jeg tok med meg fra farrisvannet i går. Lurer fælt på hvor de ble av?.
De gule krabatene har det bra

Mvh Jan Rune
Tok du med deg bitte små vannplanter atså?? Trodde bare det ble svære vannliljer jeg :P
Men jeg la alle poser planter jeg fant i bilen, oxo de fra tanken hvor Tanko og Silver overnattet. Skal sjekke bilen etter jobb, kan jo være de har falt ut der
Stakkars deg da Jan Rune. Si ifra hvis Silver vil ha besøk av en av koiene Anne fanga til meg i helga da. Har en søt en som heter Jaws du kan få
Tok også med meg i samme posen lange tynne vannplanter, de er også forsvunnet.

Fint om du sjekker om posen (tror det var en spar bærepose) har falt ut. ellers så er det vel heller mer sannsynlig at vi glemte dem igjen hos Morten.

Kjetil! Dine såkalte "Jaws" kommer aldri oppi min dam, bare så det er sagt

Mvh Jan Rune
bivirkninger blir det vel alltid fra slike utflukter, solbrent og totalt utkjørt for min del.

og seff kan jeg navnet på bikkja di kjetil, er jo hundreogørten bilder av han på deviantart blant annet. er da ikke sååå glømsk :p
Joda, tar med et par stykker til helga og sniker dem oppi til deg
Da må de nok ligge igjen hos Morten, puttet nemlig ingen sparpose i bilen, bare de gjennomsiktige som lå samlet.
Nå er bildene fra meg redigert, holder på å skrive referat så kommer nok til å spørre om noen litt påfyllbilder. ;D

Ikke altfor solbrent jeg da, men et irriterende kleggbitt i nakken. :P
Har en del bilder liggende jeg og
Den savnede posen ble nok liggende baki bilen min, lå en pose med masse daue planter oppi der i dag..
Den er grei Kjetil!

Takk for oppklaringen. Lurte fælt på hvor den posen hadde havna. Litt leit dette her da, siden jeg ville ha de i dammen til lørdagens sommeravsluttning hjemme hos meg. Du kommer vel på lørdag for det?

Mvh Jan Rune
Jeg kommer på lørdagen ja
Du fikk jo med deg en del planter da. Jeg var ute i dag for å hente flere planter selv, men fant ikke noen av de lange, fine plantene. Hvor henta du dem Anne?
Da var kaldtvannsakvariet registrert, ta en titt her: http://akvaforum.no/akvarium.cfm?id=13557
Hei Kjetil!

Det var jeg som fant dem. Sånn cirka rundt der du hadde parkert bilen første gangen.

Mvh Jan Rune
Oki. Var det noen lange? så ikke så mye oppi posen, for det var råtna ganske bra nedi der :P
Hvis det bare var de småplantene så kan jeg sikkert rappe med en del mer.

Visste du forresten at ørreter spiser småsøskna sine? Slang oppi masse småørret, og plutselig så gikk storebrødrene løs på dem og gafla dem nedpå :/

En av gjeddene mine:
[External Image]
Hmm kanskje jeg skulle tatt imot noen tannkoi og satt ut i vannet her ;P
Da kunne det blitt liv ja

Nei får nok sjekke med vellet i området her før jeg gjør noe slikt. Men vi burde få satt opp en liste over fisk man kan ha utti her, evnt hva som skal gjøres med øya.
He he :P Man må jo faktisk ha offentlig tillatelse til å sette ut ting i vann uansett. Får vel sette dem tilbake der de kom fra..
Det ble litt mange altså?
Kanskje greit det, kan jo beholde en i akvarie da, sikkert kult når den blir noe større.
Har jo en tom 375l hvis du kan tenke deg noe større etterhvert
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap