Smellfeit dame!!

Fikk et blinkskudd med mitt dårlige gamle kamera. og måtte bare dele det med dere
Oh jeeezz....
Unnskyld meg et øyeblikk, jeg må gå og fôre opp mine sylfider littegranne )
God å mett ja!

Mer å ta i mer å være glad i?

xD
He he... stemmer vel det ja
hvis du husker denne tråden mona o


så var denne corydorasen i denne tråden ca like tjukk som denne, dessuten hvis ikke du fikk det med deg så var det ikke ghen som gjorde at fisken døde ghen lå på 6
Tror ikke det er noe galt med henne, for tok det bildet for et par uker siden. Fikk bare ikke surret meg til å legge det inn før i dag.
Hun spiser,driter og farter rundt som de andre i alle fall
Vegard Engan
hvis du husker denne tråden mona o [URLBLOCK1] så var denne corydorasen i denne tråden ca like tjukk som denne, dessuten hvis ikke du fikk det med deg så var det ikke ghen som gjorde at fisken døde ghen lå på 6


Jo, men i denne tråden til Tittentei ble det ikke nevnt noe om dårlige tegn på unormal oppførsel som sidelengs svømming slik du tok opp. Det er ikke bare fiskens utseende som avgjør, men også oppførselen. I ditt tilfelle oppførte ikke fisken seg normalt.
Har noen arcuatus i samme størrelsen, de har vært sånn i mange uker, "eter og fiser rundt". Tror de bare terger meg, jeg.. Blir jo ingen barn av at de bare eter
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap