De to gode naboer mekker akvarium
Postet 19.09.08 kl 00:01
Postet 19.09.08 kl 00:15
Postet 19.09.08 kl 01:50
Postet 19.09.08 kl 02:14
Postet 19.09.08 kl 06:29
Ha ha, de der to ja! Husker jeg ble skikkelig stressa når jeg så på dem for det gikk jo så forferdelig galt alltid. Jeg var litt handy girl (er det litt fortsatt) når jeg bodde hjemme. Min far var handy og jeg var MYE med han i garasjen (Garasje uten bil, men med masse mekkestæsj) og mekka og snekra. Derfor syns jeg det var helt forferdelig å se på de to naboene, jeg skjønte jo raskt hvor galt det ville gå
Postet 19.09.08 kl 10:34
Endret: 19.09.08 kl 10:35
LroHa ha, de der to ja! Husker jeg ble skikkelig stressa når jeg så på dem for det gikk jo så forferdelig galt alltid. Jeg var litt handy girl (er det litt fortsatt) når jeg bodde hjemme. Min far var handy og jeg var MYE med han i garasjen (Garasje uten bil, men med masse mekkestæsj) og mekka og snekra. Derfor syns jeg det var helt forferdelig å se på de to naboene, jeg skjønte jo raskt hvor galt det ville gå :D
Hehe må si meg enig - jeg er født med hammer og drill i hånden - jeg ble også ganske frustrert av å se på dem .... amatører , hehe
Postet 19.09.08 kl 11:21
sessan[QUOTE=Lro]Ha ha, de der to ja! Husker jeg ble skikkelig stressa når jeg så på dem for det gikk jo så forferdelig galt alltid. Jeg var litt handy girl (er det litt fortsatt) når jeg bodde hjemme. Min far var handy og jeg var MYE med han i garasjen (Garasje uten bil, men med masse mekkestæsj) og mekka og snekra. Derfor syns jeg det var helt forferdelig å se på de to naboene, jeg skjønte jo raskt hvor galt det ville gå :D
Hehe må si meg enig - jeg er født med hammer og drill i hånden - jeg ble også ganske frustrert av å se på dem .... amatører , hehe
Hi hi, når jeg og samboer er på chlas olsson er det jeg som sikler etter verktøy. I sommer kjøpte jeg meg ei stikksag og fikk lagt laminatgulv i en fei på rommet til niesa mi (ødela ryggen min, men men)
I forgårs ringte sambo og lurte på hvor jeg var? "Jeg er på chlas olsson og ser på en sånn greie (husker ikke hva det heter ha ha) jeg kan feste i bordet som holder fast ting jeg vil skru eller sage i!" Han spør "hva skal du med den?" jeg: "lage kokosnøtthuler..." han: "hva koster den da?" jeg: "ca 600.." han: "hva?! for å lage kokosnøtthuler??" jeg: "hehehehe -skal ikke kjøpe, bare se.."
..jeg kjøpte ikke..
Postet 19.09.08 kl 12:04
Endret: 19.09.08 kl 12:05