- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Hvilken sort er disse agurkspiserene?
Hvilken sort er disse agurkspiserene?
Postet 29.09.08 kl 00:37
Postet 29.09.08 kl 19:03
Postet 30.09.08 kl 13:01
sessanHjelpe meg , ansistruser sa de .... jaja, syntes liksom ikke helt de lignet på ansistruser -. Ansistrusene er jo søte med antennene sine, og jeg liker liksom ikke helt disse jeg har nå. Og tanken på at de blir så store.....
Ja, er helt tullete å selge så forbaskade feil fisk når man skal kjøpe en passelig liten algeeter. Jeg ville gått tilbake med dem, de blir jo noen beist!
(ikke er de spesielt pene heller...)
Postet 30.09.08 kl 13:31
Eg sun di e kule eg har en så e 15å en så e 30 de blir 50 cm
de e fine nor de for fin farge på seg
Postet 25.02.09 kl 12:44
Det er vanskelig å se hva det er ut fra bildene dine. Forsøk å få tatt noen nærbilder av fiskene.
Når det gjelder ancistrus og bartene deres, er det slik at det er hannene som får barter, og hunnene som regel ikke. Hunnene kan få antydning til barter, men ikke de gevirene som hannene produserer. Dessuten har ikke ancistrusene barter mens de er små. De må vokse litt først.
Ut fra det lille jeg kan se på bildene, synes jeg ikke snutepartiet ser ut til å tilhøre en ancistrus, men det er som sagt vanskelig å se uten bedre bilder.
Når det gjelder ancistrus og bartene deres, er det slik at det er hannene som får barter, og hunnene som regel ikke. Hunnene kan få antydning til barter, men ikke de gevirene som hannene produserer. Dessuten har ikke ancistrusene barter mens de er små. De må vokse litt først.
Ut fra det lille jeg kan se på bildene, synes jeg ikke snutepartiet ser ut til å tilhøre en ancistrus, men det er som sagt vanskelig å se uten bedre bilder.
Postet 25.02.09 kl 14:51
Postet 25.02.09 kl 14:53