Har du sett en fin tagging?

Det har jeg! Disse har jeg funnet i Platousgate på Grønland i Oslo.
På disse to veggene er det sjelden noen som prøver å ødelegge med å tagge masse stygt over. Det er så bra at sånne fine tagginger får stå i fred og pynte opp i bybildet

Hvis dere også finner noen fine tagginger, ta bilde og vis oss andre!

De to første bildene (beklager kvaliteten...) syns jeg er så utrolig søte! Ja rett og slett SØTE figurer.

Det siste bildet er egentlig ikke så pent etter min smak, men veldig godt utført. Denne veggen bruker de bytte å motiv på inn i mellom og det har vært finere motiv før syns jeg.

Enjoy!
De var flotte! Men si meg... Barn med sakser i et bursdagsselskap? Ligger det en svart humor bak?
Jeg liker bilder som får en til å tenke litt.
He he, ja de henger jo i ballongene sine så det er vel om å gjøre å klippe ned hverandre

Det er vel om å gjøre å komme til kongen først. Prinsippet blir vel det samme som i drageløperen
Kanskje jeg budre se/lese drageløperen?
Se filmen først og så kan du lese boka. Jeg gjorde det motsatte og ble skuffa. Men det gjør man vel alltid når man har lest boka først...
Tenker det blir lydbok på mp3'en, jeg.
Men nå ødelegger jeg den fine taggingen med mine skriblerier.. Sorry
ligna det ikke litt mer på grfitti enn tagging da?? trodde tagging var mer sånn skriblerier å navn å sånt tull... men mulig jeg tar feil igjenn... 8-)
Helt riktig det, Kjellvis, dette er ikke en tag, men en piece.
Jammen så ta med dere kamera ut på tur og vis oss en kul piece!

Skal bli! Jeg hadde uansett tenkt å begynne å dokumentere graffitien i Bergen litt, så det passer bra. B)
Her er en jeg fikk øye på i Deichmans Gate(?) i Oslo som jeg syns var fin.
[External Image]
Hehehe... Stilig... Men dette er vel malt på, for det meste? Vanskelig å tenke seg at så små detaljer kan sprayes på...
Inaktiv bruker
Aggi
Hehehe... Stilig... Men dette er vel malt på, for det meste? Vanskelig å tenke seg at så små detaljer kan sprayes på...

den er nå kanskje malt på ja men faktisk kan man spraye på rimelig små detaljer, men da må du nok også stå med mye papir for å lage detaljene osv, hjelper selv min stefar med å lakkere bil osv, men da bruker vi jo luftkompressor å sånn derre spraymaskinlackopbevaringrar sak:P
vegar haugerud
men faktisk kan man spraye på rimelig små detaljer, men da må du nok også stå med mye papir for å lage detaljene

Sjablonger, mener du?
Inaktiv bruker
hehe, fant ikek det rette ordet, men det gjorde du:P
takk aggi:P
Nå har ikke jeg bilde, men skal forklare hvordan den var.
På ene veggen på skolen var det skrevet masse stygt, både stygg skrift og stygge ord. Dette hadde stått i hvertfall i et år uten at det var blitt malt over.

En natt hadde noen malt veggen hvit, og sprayet på en svær, rosa lotus med flotte blader, og fargene pynta opp den ellers kjedelige skolen.
Men DA hadde kommunen plutselig råd til å male veggen, så blomsten stod der knapt to dager.
Nå er veggen kjedelig hvit med styggord på igjen, og blir det malt? Neida=/
Maretard
Nå har ikke jeg bilde, men skal forklare hvordan den var. På ene veggen på skolen var det skrevet masse stygt, både stygg skrift og stygge ord. Dette hadde stått i hvertfall i et år uten at det var blitt malt over. En natt hadde noen malt veggen hvit, og sprayet på en svær, rosa lotus med flotte blader, og fargene pynta opp den ellers kjedelige skolen. Men DA hadde kommunen plutselig råd til å male veggen, så blomsten stod der knapt to dager. Nå er veggen kjedelig hvit med styggord på igjen, og blir det malt? Neida=/

Er det mulig?? Sånt er bare provoserende og frustrerende...
Inaktiv bruker
Har heller ingen bilder, men jeg la merke til når jeg var i Melbourn i ferbruar at noen av smugene var fulle av slike store tagginger, den ene flottere enn den andre og den ene større enn den andre osv var mange fotografer der og knipset som galninger

Synn jeg ikke tok noen bilder da...
Tilfeldig bekjentskap
© Arnt Olav Vullum
Reklame for plussmedlemskap