- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Har du sett en fin tagging?
Har du sett en fin tagging?
Det har jeg! Disse har jeg funnet i Platousgate på Grønland i Oslo.
På disse to veggene er det sjelden noen som prøver å ødelegge med å tagge masse stygt over. Det er så bra at sånne fine tagginger får stå i fred og pynte opp i bybildet
Hvis dere også finner noen fine tagginger, ta bilde og vis oss andre!
De to første bildene (beklager kvaliteten...) syns jeg er så utrolig søte! Ja rett og slett SØTE figurer.
Det siste bildet er egentlig ikke så pent etter min smak, men veldig godt utført. Denne veggen bruker de bytte å motiv på inn i mellom og det har vært finere motiv før syns jeg.
Enjoy!
På disse to veggene er det sjelden noen som prøver å ødelegge med å tagge masse stygt over. Det er så bra at sånne fine tagginger får stå i fred og pynte opp i bybildet
Hvis dere også finner noen fine tagginger, ta bilde og vis oss andre!
De to første bildene (beklager kvaliteten...) syns jeg er så utrolig søte! Ja rett og slett SØTE figurer.
Det siste bildet er egentlig ikke så pent etter min smak, men veldig godt utført. Denne veggen bruker de bytte å motiv på inn i mellom og det har vært finere motiv før syns jeg.
Enjoy!
Postet 08.10.08 kl 10:37
Postet 08.10.08 kl 11:03
Postet 08.10.08 kl 11:09
Endret: 08.10.08 kl 11:20
Postet 08.10.08 kl 11:22
Postet 08.10.08 kl 11:40
Postet 08.10.08 kl 11:44
Postet 15.10.08 kl 00:31
Postet 15.10.08 kl 10:19
Postet 15.10.08 kl 10:36
Postet 15.10.08 kl 11:06
Postet 15.10.08 kl 11:45
Endret: 15.10.08 kl 12:01
Postet 15.10.08 kl 11:52
Postet 15.10.08 kl 12:09
Inaktiv bruker

AggiHehehe... Stilig... Men dette er vel malt på, for det meste? Vanskelig å tenke seg at så små detaljer kan sprayes på...
den er nå kanskje malt på ja men faktisk kan man spraye på rimelig små detaljer, men da må du nok også stå med mye papir for å lage detaljene osv, hjelper selv min stefar med å lakkere bil osv, men da bruker vi jo luftkompressor å sånn derre spraymaskinlackopbevaringrar sak:P
Postet 18.10.08 kl 10:43
Postet 18.10.08 kl 10:52
Inaktiv bruker

hehe, fant ikek det rette ordet, men det gjorde du:P
takk aggi:P
takk aggi:P
Postet 18.10.08 kl 10:54
Nå har ikke jeg bilde, men skal forklare hvordan den var.
På ene veggen på skolen var det skrevet masse stygt, både stygg skrift og stygge ord. Dette hadde stått i hvertfall i et år uten at det var blitt malt over.
En natt hadde noen malt veggen hvit, og sprayet på en svær, rosa lotus med flotte blader, og fargene pynta opp den ellers kjedelige skolen.
Men DA hadde kommunen plutselig råd til å male veggen, så blomsten stod der knapt to dager.
Nå er veggen kjedelig hvit med styggord på igjen, og blir det malt? Neida=/
På ene veggen på skolen var det skrevet masse stygt, både stygg skrift og stygge ord. Dette hadde stått i hvertfall i et år uten at det var blitt malt over.
En natt hadde noen malt veggen hvit, og sprayet på en svær, rosa lotus med flotte blader, og fargene pynta opp den ellers kjedelige skolen.
Men DA hadde kommunen plutselig råd til å male veggen, så blomsten stod der knapt to dager.
Nå er veggen kjedelig hvit med styggord på igjen, og blir det malt? Neida=/
Postet 21.10.08 kl 17:16
MaretardNå har ikke jeg bilde, men skal forklare hvordan den var. På ene veggen på skolen var det skrevet masse stygt, både stygg skrift og stygge ord. Dette hadde stått i hvertfall i et år uten at det var blitt malt over. En natt hadde noen malt veggen hvit, og sprayet på en svær, rosa lotus med flotte blader, og fargene pynta opp den ellers kjedelige skolen. Men DA hadde kommunen plutselig råd til å male veggen, så blomsten stod der knapt to dager. Nå er veggen kjedelig hvit med styggord på igjen, og blir det malt? Neida=/
Er det mulig?? Sånt er bare provoserende og frustrerende...
Postet 22.10.08 kl 09:19
Inaktiv bruker

Har heller ingen bilder, men jeg la merke til når jeg var i Melbourn i ferbruar at noen av smugene var fulle av slike store tagginger, den ene flottere enn den andre og den ene større enn den andre osv var mange fotografer der og knipset som galninger
Synn jeg ikke tok noen bilder da...
Synn jeg ikke tok noen bilder da...
Postet 31.10.08 kl 18:54