Får man kjøpt disse i vanlig akvabutikk? (albino pansermalle)

Har sett de ofte i butikker ,så de burde ikke være vanskeligå få fatt i
SalmonSushi
Flott! Takk for svar:)


Jeg har selv 6 stk som jeg har kjøpt på zoo foretning. Hadde dem ute for salg her på AF uten noen respons. Har dem fortsatt om intr og du ikke bor for langt unna
Albinopansermalle er vel den vanligste cory du kan finne i butikkene...
Eller, kanskje det har endra seg etter at folk har fått øya opp for alle de andre pene coryene?!

I alle fall, du som bor i Oslo har en god del butikker du kan ringe
Lro
Albinopansermalle er vel den vanligste cory du kan finne i butikkene... Eller, kanskje det har endra seg etter at folk har fått øya opp for alle de andre pene coryene?! I alle fall, du som bor i Oslo har en [B]god[/B] del butikker du kan ringe ;)



Er ikke helt enig med deg der Lro. Corydoras aeneus er den mest vanlige da den er så lett å få til å yngle. Bor ikke veldig langt fra Oslo, og må vel si at det finnes mange andre coryer som er lettere å få tak i, enn albinoene. Har selv seks stk, så skulle du få problemer med å skaffe dem kandu få kjøpt mine til en grei pris. Kunne møtes på midten.... Dramme f.ek

Mvh Leif
loffa
[QUOTE=SalmonSushi]Flott! Takk for svar:)


Jeg har selv 6 stk som jeg har kjøpt på zoo foretning. Hadde dem ute for salg her på AF uten noen respons. Har dem fortsatt om intr og du ikke bor for langt unna

Nå har jeg akkurat vært og kjøpt meg 6 stk, men takkskarruha likevel
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap